جدیدترین وضعیت تولید خودروهای دوگانه‌سوز در کشور

تولید برخی سواری‌های دوگانه‌سوز در شهریور ماه امسال کاهش و برخی نیز افزایش یافته است.

شهریور ماه تولید پژو ۴۰۵ دوگانه‌سوز تولیدی ایران خودرو مرکزی افت صد درصدی داشته و از ۱۳ دستگاه در مدت مشابه سال گذشته به صفر رسیده است.

در این مدت تولید پژو پارس دوگانه‌سوز ایران خودرو مرکزی نیز ۵۷.۶ درصد کاهش یافته و از ۱۲۱۱ دستگاه در شهریور ماه سال گذشته به ۵۱۳ دستگاه کاهش یافته است.

اما تولید سمند دوگانه‌سوز به عنوان دیگر سواری دوگانه‌سوز تولیدی ایران خودرو مرکزی رشد داشته و با افزایش ۱۰۴.۲ درصدی از ۸۰۶ دستگاه در شهریور ماه سال گذشته به ۱۶۴۶ دستگاه افزایش یافته است.

شهریور ماه امسال تولید پژو ۴۰۵ دوگانه‌سوز ایران خودرو خراسان برخلاف خودروی تولیدی در ایران خودرو مرکزی با افزایش همراه بوده و با رشد ۴۱۰.۱ درصدی از ۱۰۴۷ دستگاه در مدت مشابه سال گذشته به ۵۳۴۱ دستگاه رسیده است.

تولید پژو پارس دوگانه‌سوز این شرکت اما صد درصد کاهش یافته و از یک دستگاه در شهریور ماه سال گذشته به صفر رسیده است. اما تولید سمند دوگانه‌سوز ایران خودرو تبریز رشد یافته و از صفر دستگاه در شهریور ماه ۱۳۹۴ به ۱۸۳۲ دستگاه افزایش یافته است.

همچنین تولید پراید دوگانه‌سوز پارس خودرو ۹۵.۳ درصد کاهش یافته و از ۱۶۸۰ دستگاه در شهریور ماه سال گذشته به ۷۹ دستگاه رسیده است. تولید پراید دوگانه‌سوز سایپا نیز صد درصد افت داشته و از ۱۴۵۴ دستگاه در شهریور ماه ۱۳۹۴ به صفر رسیده است.

تولید تیبا دوگانه‌سوز سایپا کاشان نیز به طور کامل متوقف شده و از ۸۸۷ دستگاه در شهریور ماه سال گذشته به صفر رسیده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.