یک فروشنده‌ی دوج به تنهایی تقریباً تمام مدل‌های ۲۰۱۷‌ دوج وایپر را خریداری کرد

یک فروشگاه خودروهای دوج در کارولینای شمالی، تقریباً تمام وایپرهای ۲۰۱۷ را یکجا سفارش داد.گری وود دوج، که متخصص خرید و فروش خودروهای دوج است، ۱۳۷ دستگاه دوج وایپر ۲۰۱۷ را خریداری کرد، که این مقدار ۹۹ درصد دوج‌های تولیدی در سال ۲۰۱۷ را تشکیل می‌دهد. این فروشنده برای جذب بیشتر خریداران به سمت خود فروشگاه خود، ۳ مدل خاص از این خودرو را نیز سفارش داده است.

این فروشگاه برای سفارش سه مدل خاص وایپر، از بین تمام گزینه‌های موجود برای رنگ، پیشرانه، امکانات و مدل‌های خودرو، آن‌ها را شخصی سازی کرده است.

۲۰۱۷‌ دوج وایپر 1 - یک فروشنده‌ی دوج به تنهایی تقریباً تمام مدل‌های ۲۰۱۷‌ دوج وایپر را خریداری کرد

اولین نمونه که مشابه ACR است، بر پایه‌ی وایپر GTC ساخته می‌شود که از اجزای آیرودینامیک ACR استفاده می‌کند. فقط ۱۸ نمونه از این مدل تولید می‌شود و تمامی آن‌ها به رنگ سفید و با تزیینات فیبر کربنی ساخته می‌شوند. دومین نمونه نیز مدل A/E را برای شخصی سازی هدف گرفته، و باز هم بر پایه‌ی وایپر GTC ساخته خواهد شد، که از پکیج پیشرفته‌ی آیرودینامیک آن استفاده می‌کند. در این مدل که به رنگ قرمز در خواهد آمد، از اجزای لوکس استفاده خواهد شد، و فقط ۱۴ مدل از آن تولید می‌شود. نمونه‌ی آخر نیز وایپر بلک استرایپ است که از این مدل فقط ۶ نمونه ساخته می‌شود.

گری وود برای جذب خریداران بیشتر، حمل و نقل رایگان اشخاص از فرودگاه‌های محلی کارولینا تا فروشگاه، یک بلیط شرکت در مسابقه‌ی آخر هفته‌ی رایگان و پرداخت قسطی تا ۸۴ ماه را در نظر گرفته است.

برد وود از این مجموعه می‌گوید:

وقتی که کمپانی دوج اعلام کرد قرار است تولید وایپر متوقف شود، در من به عنوان فروشنده، هوادار، و مالک این خودرو، یک تعهدی شکل گرفت، تا باعث شوم دیگران نیز از لذت رانندگی این خودرو بی بهره نمانند.

منبع CARSCOOPS

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.