شرایط پیش‌فروش کلیه محصولات ایران خودرو + هدیه فروش

به اطلاع کلیه متقاضیان محترم ایران‌خودرو می‌رساند، شرایط پیش‌فروش کلیه محصولات ویژه آبان ۹۵ به ھمراه ھدایای فروش تعھدی، از روز شنبه ۹۵/۰۸/۰۱ لغایت ۹۵/۰۸/۳۰ و یا تا زمان تکمیل ظرفیت و به شرح جداول پیوست (جداول شماره ۱ و ۲) ارائه می گردد.

شرایط و توضیحات بخشنامه :

۱ .سود مشارکت در این بخشنامه مطابق جداول پیوست و بصورت سالیانه حداکثر تا تاریخ انقضای دعوتنامه محاسبه خواھد شد و لذا ھرگونه تبدیل و محاسبات دیگر نیز بر اساس سود مشارکت اعلامی در گویا بر اساس خودرو محاسبه خواھد شد.

۲ .سود مشارکت در صورت انصراف مطابق جداول پیوست و بصورت سالیانه حداکثر تا زمان انقضای دعوتنامه و چنانچه قبل از ارسال دعوتنامه باشد تا زمان انصراف برای مبلغ پیش پرداخت محاسبه خواھد شد.

زمان فعال‌سازی این بخشنامه ساعت ۱۰ صبح روز شنبه مورخ ۹۵/۰۸/۰۱ می‌باشد.

جدول شماره ۱ / پیش‌فروش محصولات ایران خودرو – آبان ۹۵ :

شرایط پیش‌فروش کلیه محصولات ایران خودرو 2 - شرایط پیش‌فروش کلیه محصولات ایران خودرو + هدیه فروش

 توضیحات مهم : 

– هدیه فروش تعهدی – در صورت پرداخت مبلغ مابه التفاوت بصورت نقدی و دریافت خودرو – در زمان صدور دعوتنامه از مبلغ قابل پرداخت مشتری کسر می گردد.

 – در این بخشنامه، امکان صلح تا دو مرتبه فراهم می باشد.

 – هدیه فروش تعهدی صرفا به تعهداتی اختصاص می یابد که مشتریان در زمان تکمیل وجه، به صورت نقدی اقدام به واریز وجه نموده باشند و همچنین قرارداد منجر به انصراف نگردد .

 – هدیه فروش تعهدی فقط زمانی قابل ارائه می باشد که مبغ مابه التفاوت اعلام شده در دعوتنامه، در مهلت تعیین شده پرداخت گردد و در صورت منقضی شدن دعوتنامه، هدیه فروش تعهدی به مشتریان ارائه نخواهد شد .

 – کلیه مبالغ به ریال است .


جدول شماره ۲ / پیش‌فروش محصولات ایران خودرو – آبان ۹۵ :

شرایط پیش‌فروش کلیه محصولات ایران خودرو 1 - شرایط پیش‌فروش کلیه محصولات ایران خودرو + هدیه فروش

 توضیحات مهم : 

هدیه فروش تعهدی فقط زمانی قابل ارائه می باشد که مبغ مابه التفاوت اعلام شده در دعوتنامه، در مهلت تعیین شده پرداخت گردد و در صورت منقضی شدن دعوتنامه، هدیه فروش تعهدی به مشتریان ارائه نخواهد شد.

با توجه به لزوم انتخاب خودرو در زمان ارسال دعوتنامه توسط مشتری، هدیه فروش تعهدی مربوط به هرخودرو در زمان ارسال دعوتنامه و بر اساس جدول مربوطه (جدول شماره یک بخشنامه پیش فروش عادی آبان ۹۵) تعیین خواهد شد .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.