پیکاپ خاص مرسدس بنز X کلاس مدل 2017 (Mercedes Benz X Class pick up)

شاید تنها محصولی که این شرکت آلمانی در لیست خود نداشت سری پیکاب بود که با تولید  و ونمایی مرسدس بنز X کلاس این مشکل را نیز بر طرف کرد.مراسم رونمایی در کسور سوئد به انجام رسید و شرکت مرسدس بنز اعلام کرد که مرسدس بنز X کلاس در سال ۲۰۱۷ وارد بازار فروش می شود.

مرسدس بنز X کلاس 11 - پیکاپ خاص مرسدس بنز X کلاس مدل 2017  (Mercedes Benz X Class pick up)

در مورد طراحی ظاهری این خودرو باید گفت دقیقا مرسدس بنز X کلاس خودرویی مابین مرسدس ای ام جی GT و نیسان ناوارا است که دلیل اصلی آن هم کار تیمی مشترک مرسدس و نیسان در تولید این خودرو است.

مرسدس بنز X کلاس 14 - پیکاپ خاص مرسدس بنز X کلاس مدل 2017  (Mercedes Benz X Class pick up)

پلتفرم مرسدس بنز X کلاس از خودروی نیسان ناوارا برداشته شده است ولی سایر موارد از جمله موتور و طراحی و غیره را خود شرکت بنز به انجام رسانده است.

مرسدس بنز X کلاس 16 - پیکاپ خاص مرسدس بنز X کلاس مدل 2017  (Mercedes Benz X Class pick up)

موتور مورد استفاده از مرسدس بنز X کلاس از نوع ۶ سیلندر توربودیزلی است و دارای سیستم انتقال گشتاور چهار چرخ محرک با قابلیت جداکردن دیفرانسیل عقب توسط قفل دیفرانسیل است.

مرسدس بنز X کلاس 10 - پیکاپ خاص مرسدس بنز X کلاس مدل 2017  (Mercedes Benz X Class pick up)

 مرسدس بنز X کلاس در مدل های دوکابین و پنج نفره عرضه خواهد شد که همین مدل ها دارای دو تایپ استایلیش اکسپلورر و پاورفول ادونچرر خواهند بود.

مرسدس بنز X کلاس 3 - پیکاپ خاص مرسدس بنز X کلاس مدل 2017  (Mercedes Benz X Class pick up)

استایلیش اکسپلورر دارای ویژگی های طراحی شهری تر از جمله  رینگ هایی زیبا و لوکس،تایر های جمع و جور، بدنه با رنگ کرومی ،چراغ های LEDاست و در مقابل مدل پاورفول ادونچرر آماده برای آفرود است که شامل تایر های بزرگ ،وینچ،ضربه گیر های اطراف خودرو و غیر است.

مرسدس بنز X کلاس 8 - پیکاپ خاص مرسدس بنز X کلاس مدل 2017  (Mercedes Benz X Class pick up)

تصاویر  مرسدس بنز X کلاس مدل ۲۰۱۷

  • کلیه حقوق برای وب‌سایت اروند پلاک محفوظ است.استفاده از مطالب وب‌سایت اروند پلاک فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.

  • ترجمه : ابوالفضل نوری مهندس مکانیک جامدات و نویسنده سایت اروند پلاک

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.