بنزهای 700 میلیونی در آستانه پلاک شدن در ایران

در روزهایی که خبری از بنزهای روز در بازار ایران نیست و شرکت ستاره ایران، محصولات جدید مرسدس‌ بنز را به بازار معرفی نکرده، ورود ۲ خودروی جدید از این برند اصیل در بازار ایران، خبری داغ و متفاوت محسوب می‌شود.

برخی تصاویر منتشر شده از گمرک نشان می‌دهد مرسدس ‌بنز کلاس CLA و GLA به ایران آمده‌اند و احتمالا از یک ماه آینده وارد خیابان‌ها می‌شوند.

جالب است بدانید این خودروها در نسخه ۴۵ و کیت AMG وارد شده ‌است. موتور دو لیتری توربو CLA 45 AMG توان تولید ۳۵۵ اسب ‌بخار را با گشتاور ۴۵۰ نیوتون ‌متر دارد و گیربکس ۷ دنده اتوماتیک آن قدرت را به چرخ‌های جلو می‌رساند.

بنزهای 700 میلیونی در آستانه پلاک شدن در ایران 1 - بنزهای 700 میلیونی در آستانه پلاک شدن در ایران

در نسخه GLA با همین مشخصات فنی قدرت به چهار چرخ خودرو منتقل می‌شود. شتاب این خودروها کمتر از ۵ ثانیه اعلام شده است و مصرف سوخت بسیار مناسبی دارند. CLA فول‌ آپشن با کیت AMG و اورنج ‌پکیج در محدوده ۷۰۰ میلیون تومان تعیین قیمت شده است و نسخه‌های ساده‌تر قیمتی حدود ۶۵۰ میلیون تومان دارند.

احتمالا قیمت GLA 45 AMG، هم در محدوده ۷۰۰ میلیون به بالا تعیین می‌شود. امکانات روز و ظاهر جذاب موجب می‌شود مشتریان خاص‌پسند سراغ این خودروها بروند و از سری جدید محصولات مرسدس‌بنز در ایران استقبال کنند. جالب است بدانید این خودروها با واردات شخصی به بازار ایران آمده‌اند و ستاره ایران، فروشی را برای آنها در نظر نگرفته است ولی گارانتی CLA و GLA های وارد شده به کشور با گارانتی رسمی ستاره ایران عرضه می‌شود.

بنزهای 700 میلیونی در آستانه پلاک شدن در ایران 2 - بنزهای 700 میلیونی در آستانه پلاک شدن در ایران

تنها نکته جالب در مورد فروش این خودروها این است که درحال‌حاضر مرسدس‌بنز E200 مدل ۲۰۱۷ هم، قیمتی نزدیک به ۶۰۰ میلیون تومان در نمایشگاه‌های تهران دارد و C200 مدل ۲۰۱۶ هم در نسخه فول قیمتی بیش از ۵۰۰ میلیون تومان را به خود اختصاص داده است. با توجه به نوع قیمت‌ گذاری CLA 45 AMG در بازار می‌توان از همین حالا متوجه شد ورود نسل جدید محصولات مرسدس‌بنز برای ایرانیان گران تمام می شود و هر روز از قدرت خرید مردم فاصله می‌ گیرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.