بررسی تخصصی کیا کادنزا لیمیتد مدل 2017 (KIA CADENZA LIMITED)

کیا کادنزا لیمیتد در بخش فنی دارای یک موتور ۳.۳ لیتری ۶ سیلندر با خروجی  قدرت ۲۹۰ اسب بخار و گشتاور ۲۵۳ پوند فوت است که توسط یک گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک به محور جلو چرخفرستاده می شود.کیا کادنزا لیمیتد دارای شتاب ۰ تا ۱۰۰ در زمان ۷ ثانیه و بیشترین سرعت  ۲۵۰ کیلومتر بر ساعت است.در هر ۱۰۰ کیلومتر ۱۰ لیتر بنزین در بزرگراه و ۱۴ لیتر در شهر می سوزاند که مصرف بالای است.البته باید عنوان کرد که برخلاف مصرف بالایش دارای استاتدارد انتشار آلایندگی یورو ۵  است. قیمت کیا کادنزا لیمیتد  ۴۵،۰۰۰ دلار عنوان شده است.

کادنزای جدید با نمای جذاب و خوش‌ترکیب و بهبودهای ممتاز خود دُز بیشتری از هیجان را به سگمنت خودروهای بزرگ‌تر تزریق می‌کند. هر چیزی که شما می‌بینید و در کابین کادنزا لمس می‌کنید ارتقا یافته است.در زمان توسعه‌ی این مدل، مهندسان کیا این خودرو را در همه‌ی شرایط و تحت‌فشارهای زیاد آزموده‌اند و ۴۱ روز بی‌وقفه (بیش از ۱۰۰۰۰۰ مایل رانندگی در سرتاسر جهان) با کادنزا رانندگی کرده‌اند تا در ذهن خریداران میزان اعتماد به این خودرو بیش‌ازپیش افزایش یابد.

2017 kia cadenza review 4 - بررسی تخصصی کیا کادنزا لیمیتد مدل 2017  (KIA CADENZA LIMITED)

در مورد نمای خارجی، کادنزا ۲۰۱۷ با نمای جلوی جدید عرضه می‌شود که دربردارنده‌ی امضای معروف کیا یعنی جلوپنجره‌ی “پوزه‌ی ببر” است که حالتی شش‌ضلعی دارد و به‌صورت مقعر به کاپوت پیوند می‌خورد. کادنزا در دو تریم متفاوت و دو جلوپنجره‌ی کاملاً متمایز عرضه می‌شود. تریم پایین‌تر با جلوپنجره‌ی “پروانه‌ی الماس” عرضه می‌شود درحالی‌که تریم لوکس‌تر جلوپنجره‌ی مزراتی مانند “Intaglio” را همراه دارد که با تیغه‌های جهت‌دار عمودی متمایز می‌شود.همچنین می‌توان به چراغ‌های Z شکل هم در جلو و عقب اشاره کرد. نوع چینش LED های چراغ‌ها هم کادنزا را چه در روز و چه در شب بسیار متمایز نشان می‌دهند.

2017 kia cadenza review 15 - بررسی تخصصی کیا کادنزا لیمیتد مدل 2017  (KIA CADENZA LIMITED)

در داخل خودرو، مواد باکیفیت‌تری نسبت به نسل قبل به‌کاررفته است. داشبورد کادنزا با شیبی ملایم به‌طرف پانل درها متمایل شده و کابین را ازنظر بصری بزرگ‌تر نشان می‌دهد. خود پانل درها حالا از مواد نرم با کیفت بالاتر سود برده است. چرم نرم را هم می‌توان در جای‌جای کابین کادنزا مشاهده کرد.

2017 kia cadenza review 16 - بررسی تخصصی کیا کادنزا لیمیتد مدل 2017  (KIA CADENZA LIMITED)

امکانات رفاهی و ایمنی در کیا کادنزا لیمیتد مدل ۲۰۱۷ 

کیسه های هوا کیسه  هوای راننده / کیسه  هوای سرنشین / کیسه  هوای جانبی صندلی های جلو / کیسه  هوای  پرده ای
سیستم های امنیتی کی لس، کمربند ایمنی پیش کشنده ۳ نقطه ای ، سیستم ضد سرقت ، ایموبلایزر
تهویه خودرو تهویه هوای مطبوع چند منطقه ای
صوتی و تصویری پلیر DVD/VCD ، کنترل فرمان صوتی بر روی فرمان، خروجی های USB/AUX/IPOD ، قابلیت اتصال بلوتوث ،صفحه نمایش ۸ اینچی تاچ اسکرین ،۱۲ بلندگو
صندلی صندلی راننده برقی با قابلیت تنظی در ۸ جهت ، صندلی مسافر جلوی برقی ، روکس چرمی برای صندلی ها
آینه الکتروکرومیک/ برقی/ گرم کن دار / ایجاد سیگنال در زمان سبقت
شیشه شیشه ها از نوع سولار / برقی
سقف دارای سانروف برقی
روشنایی در عقب و جلو چراغ LED اتوماتیک ، پروژکتور LED ، مه شکن در جلوی خودرو از نوع LED ، چراغ عقب  LED
سیستم های ایمنی کنترل پایداری ، کنترل کشش ، کنترل آب و هوای اتوماتیک ، سنسور باران ، دوربین عقب،سنسور پارک ، کنترل باد تایر ها TPMS ، کمک هیل  HAC ، کمک پارک عقب (RPAS) ، سنسور دنده عقب ، سیستم هشدار برخورد به جلو ، مانیتور ( SVM ) ، HUD،کروز کنترل هوشمند ، تشخیص عابر پیاده، ترمز اضطراری اتوماتیک، تشخیص نقطه ی کور ،کنترل رانندگی در بین خطوط

 

گالری تصاویر کیا کادنزا لیمیتد مدل ۲۰۱۷ 

  • کلیه حقوق برای وب‌سایت اروند پلاک محفوظ است.استفاده از مطالب وب‌سایت اروند پلاک فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.
  • ترجمه : ابوالفضل نوری مهندس مکانیک جامدات و نویسنده سایت اروند پلاک

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.