چری تیگو 3X آماده برای فروش در بازار چین (Chery Tiggo 3X )

چری تیگو ۳X خودرویی که آماده  است تا در بازار کشور چین به فروش برسد. خودرویی که در تاریخ ۷ نوامبر سال ۲۰۱۶ رونمایی شد.چری تیگو ۳X بصورت استاندارد دارای رنگ نارنجی است  و در تایپ خودرو های اسپرت  با هدف خریداران جوان است و دارای قیمت  ۶۳.۹۰۰ یوان در مدل بیسیک و ۷۹.۹۰۰ یوان در مدل فول خواهد بود.

chery 3x 10 768x566 - چری تیگو 3X آماده برای فروش در بازار چین  (Chery Tiggo 3X )

چری تیگو ۳X دارای طراحی زیبا در نمای جلو است.شکل و شمایل خودرو همانگونه که گفته ایم اسپرت است.  چری در این خودرو از زبان طراحی جدید  life in motion “زندگی در حرکت” استفاده کرده است.داخل خودرو هم همانند داخل آن پر است از خطوط  و نوار های نارنجی رنگ.

chery 3x 11 - چری تیگو 3X آماده برای فروش در بازار چین  (Chery Tiggo 3X )

موتور مورد استفاده در این خودرو از نوع بنزینی  ۱.۵ لیتری با توان تولید قدرت ۱۰۶ اسب بخار و همچنین گشتاور ۱۳۵ نیوتن بر متر است که به یک گیربکس ۵ سرعته دستی یا ۴ سرعته اتوماتیک مجهز شده است.گویا مدل ۱.۲ لیتری توربو شارژر نیز برای این خودرو در نظر گرفته شده است که حدودا ۱۵۰ اسب بخار قدرت تولید می کند.این مدل به گیربکس ۶ سرعته دستی یا CVT  مجهز شده است.

chery 3x 2 768x414 - چری تیگو 3X آماده برای فروش در بازار چین  (Chery Tiggo 3X )

از نظر ابعادی چری تیگو ۳X دارای ابعاد  ۴۲۰۰/۱۷۶۰/۱۵۷۰، و فاصله بین دو محور ۲۵۵۵ میلی متر  است. زمان ورود خودرو به بازار سال ۲۰۱۷ اعلام شده است.

گالری تصاویر چری تیگو ۳X

  • کلیه حقوق برای وب‌سایت اروند پلاک محفوظ است.استفاده از مطالب وب‌سایت اروند پلاک فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.

  • ترجمه : ابوالفضل نوری مهندس مکانیک جامدات و نویسنده سایت اروند پلاک

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.