بررسی تخصصی شورلت سونیک مدل 2017 (Chevy Sonic Review)

شورلت سونیک مدل ۲۰۱۷ دارای موتور جدید توربوشارژ  از نوع  I4  و دارای حجم  موتور ۱.۴ لیتر است که می تواند قدرتی معادل ۱۳۸ اسب بخار  و گشتاوری در حدود  ۱۴۸ پوند فوت تولید و توسط گیربکس ۶ سرعته دستی به چرخ های جلو  منتقل کند.این خودرو با وزن خالص ۲۸۳۷ پوند و قابلیت گنجایش ۵ سرنشین دارای قیمت پایه ۱۸.۴۵۵ دلار  و فول آپشن ۲۰،۲۵۰ دلار است.

2017 chevy sonic 5dr review 3 - بررسی تخصصی شورلت سونیک مدل 2017  (Chevy Sonic Review)

خودروی سونیک با خودرو های فورد فیستا ،هوندا فیت، هیوندای اکسنت، کیا ریو، مینی کوپر ،میتسوبیشی میراژ ،نیسان ورسا ،تویوتا پریوس، تویوتا یاریس در رقابت مستقیم قرار دارد.

2017 chevy sonic 5dr review 4 - بررسی تخصصی شورلت سونیک مدل 2017  (Chevy Sonic Review)

در بحث طراحی داخلی خودرو باید به داشتن بروز رسانی های جدیدی در فیس جلویی اشاره کنیم.استفاده از طرح جدید برای چراغ‌ها و جلو پنجره هستیم؛ این جلوپنجره‌ی جدید را در دیگر محصولات شورولت مانند اسپارک و Bolt EV هم می‌توان دید

2017 chevy sonic 5dr review 2 - بررسی تخصصی شورلت سونیک مدل 2017  (Chevy Sonic Review)

حالا شورولت سونیک هم با جلوپنجره‌ی جدیدش به سایر محصولات کوپک کمپانی شبیه شده است. سونیک همچنان در دو بدنه‌ی هاچ‌بک و سدان تولید خواهد شد.طراحی قسمت جلو محافظه‌کارانه‌تر شده و لامپ‌های LED افزوده شده‌اند. در بخش پایینی جلو هم محل قرارگیری مه‌شکن‌ها که قبلا به شکل افقی بود، در بدنه‌ی جدید به حالت عمودی درآمده است.

چراغ‌های عقبی هم از نو طراحی شده‌اند و طرح معمول‌تری بخود گرفته‌‌اند، در طرح قبلی این‌طور به نظر می‌رسید که چراغ‌های عقب یک حجم برآمده فاقد هرگونه کاوری هستند. رینگ‌ها نیز با طراحی جدید خود در سایز ۱۵ تا ۱۷ اینچی قابل انتخاب هستند. برای رنگ بدنه‌ی سونیک هم چهار نوع رنگ جدید به رنگ‌های قبلی اضافه شده است.

امکانات مدل ۲۰۱۷ شامل گرمکن صندلی، گرمکن فرمان، استارت و ورود بدون کلید است. همچنین مدل ۲۰۱۷ به سیستم اطلاع‌رسانی و سرگرمی MyLink به همراه نمایشگر هفت اینچی لمسی که از Apple CarPlay  و Android Auto پشتیبانی می‌کند. قابلیت استفاده از اتصال ۴G LTE با قابلیت اتصال به هفت عدد تلفن، سیستم هشدار انحراف از خط و هشدار برخورد از جلو از دیگر امکاناتی است که در شورولت سونیک ۲۰۱۷ قابل سفارش هستند.

گالری تصاویر شورلت سونیک مدل ۲۰۱۷ 

  • کلیه حقوق برای وب‌سایت اروند پلاک محفوظ است.استفاده از مطالب وب‌سایت اروند پلاک فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.

  • ترجمه : ابوالفضل نوری مهندس مکانیک جامدات و نویسنده سایت اروند پلاک

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.