بررسی تخصصی شورلت کامارو 1LE مدل 2017 (Chevy Camaro 1LE)

شورلت کامارو ۱LE بدون شک یکی از هیجان انگیز ترین مدل های شورلت کامارو است.خودرویی پرقدرت  با چهره ای خشن  که در زیر کاپوت خود یک موتور ۶.۲ لیتری ۸ سیلندر را جای داده است.این موتور توانایی تولید خروجی ۴۵۵ اسب بخار نیرو و  ۴۵۵ پوند فوت گشتاور است که مجهز شده است به یک گیربکس  ۶ سرعته دستی ،نتیجه موتور و گیربکس دست یابی به شتاب خوب ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت ۴.۲ ثانیه و بیشترین سرعت ۳۰۰ کیلومتر بر ساعت است.

2017 chevrolet camaro 1le first drive 2 - بررسی تخصصی شورلت کامارو 1LE مدل 2017 (Chevy Camaro 1LE)

شورلت کامارو ۱LE مدل ۲۰۱۷  خودرویی از نوع محور عقب بوده که با وزن خالص ۳۷۸۴ پوند و  گنجایش ۴ نفر مسافر دارای قیمت  پایه ۳۲.۸۹۵دلار و در مدل فول ۴۷،۷۰۰ دلار است.

2017 chevrolet camaro 1le first drive 3 - بررسی تخصصی شورلت کامارو 1LE مدل 2017 (Chevy Camaro 1LE)

از جمله بروز رسانی ها در این خودرو استفاده از  سیستم تعلیق مخصوص مسابقه است که شامل چرخ‌های و تایرها عریض تر مارک گودیر با ابعاد ۲۴۵/۴۰ در جلو و ۲۷۵/۳۵ در عقب در کنار رینگ  آلومینیوم ۲۰ اینچی است که این چرخ ها بدلیل افزایش قدرت موتور به ترمز های تقویت شده ی برمبو با کالیپرهای ۴ پیستون در چرخ های جلو  مجهز شده اند.علاوه بر ان خودرو به سیستم تعلیق FE4 با قابلیت تنظیم مغناطیسی مجهز شده است که از جدید ترین فناوری های بکار رفته در سیستم تعلیق خودرو در دنیا می باشد.

2017 chevrolet camaro 1le first drive - بررسی تخصصی شورلت کامارو 1LE مدل 2017 (Chevy Camaro 1LE)

در بخش ظاهری نیز کیت بدنه دست خوش تغیراتی شده است که مهمترین آنها اضافه شدن ورودی های هوای بیشتر برای خنک کاری موتور ،اگزوز دوگانه،اسپلیتر چانه‌ای،اسپویلر لبه ای،هستند که بروز و جدید می باشند.

2017 chevrolet camaro 1le first drive 16 - بررسی تخصصی شورلت کامارو 1LE مدل 2017 (Chevy Camaro 1LE)

گالری تصاویر شورلت کامارو ۱LE مدل ۲۰۱۷

  • کلیه حقوق برای وب‌سایت اروند پلاک محفوظ است.استفاده از مطالب وب‌سایت اروند پلاک فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.

  • ترجمه : ابوالفضل نوری مهندس مکانیک جامدات و نویسنده سایت اروند پلاک

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.