10 خودروی دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا (Ten cars President Donald Trump America)

دونالد ترامپ رئیس جمهور منتخب ایالات متحده یک میلیاردر است و مانند هر میلیاردر دیگری او نیز خودروهای بسیار خاصی را در کلکسیون خودروهایش دارد که تنها تعداد کمی از این خودروها مورد استفاده قرار می گیرند. همانطور که قبلا دیده ایم آقای ترامپ هر از گاهی حتی هدایت جت شخصی خود را نیز بر عهده می‌گیرد و زمان چندانی برای رانندگی با خودروهایش ندارد بنابراین تصمیم گرفت تا خودروهای خاصی را جمع آوری کند. در این مقاله شما را با ۱۰ تا از خودروهای رئیس جمهور ترامپ اشنا خواهیم کرد.
۱۰. رولزرویس فانتوم
شاید باور نکنید که شخص علاقه مند به خودرویی همانند دونالد ترامپ با یک رولزرویس راضی شود. این خودروی دست ساز بریتانیایی که در استایل ها و نسخه های گوناگونی در دسترس است گل سرسبد گاراژ دونالد ترامپ است.

دونالد ترامپ 1 - 10 خودروی دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا  (Ten cars President Donald Trump America)

رولزرویس فانتوم

رولزرویس فانتوم یک خودروی سطح بالا است و با وجود امکان انتخاب رنگ از بین ۴۴ هزار رنگ برای خودرو حتما می‌تواند دونالد ترامپ سخت پسند را نیز راضی کند. این خودرو مجهز به سیستم رهیاب صوتی نیز هست که با صدای دونالد ترامپ کار می‌کند.
۲. شورولت کاماروی مارشال ایندیاناپلیس
این شورولت کامارو در مسابقات ایندیاناپلیس ۵۰۰ در سال ۲۰۱۱ به عنوان خودروی مارشال انتخاب شد و رنگ آمیزی آن همانند نمونه ای است که در سال ۱۹۶۹ مورد استفاده قرار گرفته بود و یک نوار نارنجی رنگ از جلو تا عقب آن کشیده شده است.

دونالد ترامپ 2 - 10 خودروی دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا  (Ten cars President Donald Trump America)

شورولت کامارو

این خودرو مجهز به موتور وی ۸ است که ۶.۸ لیتر حجم دارد و می‌تواند ۴۲۶ اسب بخار قدرت تولید کند. رینگ های آلومینیومی ۲۰ اینچی این خودرو نیز مجهز به تایرهای مسابقه ای هستند. در سقف این کامارو برای کاهش صدا در سرعت های بالا از یک فوم عایق صوتی استفاده شده است.
۳. لامبورگینی دیابلو
این لامبورگینی دیفرانسیل عقب دارای حداکثر سرعت ۲۰۲ مایل بر ساعت است و موتور آن نیز برای دستیابی به پایداری بیشتر در وسط بدنه قرار دارد.

دونالد ترامپ 2 - 10 خودروی دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا  (Ten cars President Donald Trump America)

لامبورگینی دیابلو

امکانات استاندارد این خودرو شامل فرمان قابل تنظیم، صندلی‌های تنظیم شونده، یستم صوتی پیشرفته، شیشه های برقی و درهای کلاسیک لامبورگینی هستند. آقای ترامپ حتی برای این خودرو صندلی های ویژه‌ی راحتی را نیز سفارش داده اند.
۴. مرسدس بنز مکلارن SLR
ترامپ این مرسدس اس ال آر را در سال ۲۰۰۵ به قیمت ۵۴۴ هزار دلار خریداری کرد. همچنین به جای آنکه برای تحویل خودرو به اروپا سفر کند این کمپانی سازنده بود که خودرو را برای تحویل به وی در برج ترامپ ارسال کرد.

دونالد ترامپ 8 - 10 خودروی دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا  (Ten cars President Donald Trump America)

مرسدس مکلارن

این خودرو مجهز به درهای قیچی مانند است و ترامپ نسخه‌ی دنده دستی آن را سفارش داده است. شاید وی با این خودرو خیلی رانندگی نکند ولی در هر صورت می‌خواهد که در صورت رانندگی با آن یک تجربه‌ی مسابقه ای را داشته باشد.
این خودرو مجهز به سیستم ترمز پیشرفته ای است که در صورت رانندگی در هوای بارانی دیسک ها را خشک میکند و همانند ان است که بر روی دیسک های ترمز یک برف پاک کن داشته باشید.
۵. کادیلاک اسکالید
اینکه کسی که عاشق سرعت است اقدام به خریداری کادیلاک اسکالید کند کمی عجیب است اما شاید لوک بودن این خودرو است که توجه ترامپ را به خود جلب کرده است.

دونالد ترامپ 3 - 10 خودروی دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا  (Ten cars President Donald Trump America)

کادیلاک اسکالید

خودروی وی مجهز به صندلی های چرمی وغربیلک فرمان چوبی است و سیستم تهویه‌ی مطبوع آن نیز از نوع سه نقطه ای است. دیگر امکانات این خودرو نیز شامل صندلی‌های جلوی گرم شونده و سرد شونده و جالیوانی های گرم شونده هستند. بد نیست به این نکته نیز اشاره کنیم که دونالد ترامپ هیچگونه مشروبات الکلی مصرف نمیکند.
۶. تسلا
این خودرو نخستین خودروی تمام الکتریکی است و مشخص نیست که مدل خریداری شده توسط دونالد ترمپ متعلق به کدام سال است. وی مدل جدیدی را نیز خریداری کرده است که از سیستم پارک خودکار بهره مند است.

دونالد ترامپ 9 - 10 خودروی دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا  (Ten cars President Donald Trump America)

تسلا

این خودرو با هر بار شارژ میتواند تا ۲۰۰ مایل مسافت را بپیماید. این خودروی دو نفره فضای کوچکی دارد و خرید آن توسط دونالد ترامپ با قدی بیش از ۱۸۵ سانتی متر کمی عجیب است.
۷. میباخ
این خودرو جدیدترین خودروی آلمانی خریداری شده توسط دونالد ترامپ است و مدل لوکس تر بنز اس کلاس محسوب می‌شود. این خودرو مجهز به گرم کن صندلی و زیر آرنجی، ماساژور صندلی ها و سیستم معطر کننده ی کابین است. سیستم صوتی سه بعدی آن نیز دارای ۲۴ عدد بلندگو میباشد.

دونالد ترامپ 1 - 10 خودروی دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا  (Ten cars President Donald Trump America)

مرسدس میباخ

این خودرو ۶۰۳ اسب بخار قدرت دارد.
۸. مرسدس بنز S600
به نظر می رسد که ترامپ از کلکسیون خودروهای آلمانی خود راضی نبوده و تصمیم گرفته تا بنز S 600 را نیز به این کلکسیون اضافه کند. این نسخه ی خاص از S600 می‌تواند در مقابل گلوله و مواد منفجره‌ی سبک مقاومت کند.

دونالد ترامپ 7 - 10 خودروی دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا  (Ten cars President Donald Trump America)

مرسدس بنز S600

این خودرو معمولا مورد استفاده ی سیاستمداران مهم قرار می گیرد.
۹. فراری
مدل این فراری مشخص نیست و خودرو در زیر یک کاور نگهداری می شود اما خریداری آن توسط ترامپ نشان از علاقه ی وی به این این اسب زیبای ایتالیایی دارد. ترامپ قبلا نیز یکبار با تی شرت فراری دیده شده بود.

دوتالد ترامپ 201 - 10 خودروی دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا  (Ten cars President Donald Trump America)

فراری

۱۰. کادیلاک آلانته
این خودروی ۲ نفره ی روباز مجهز به موتور V8 به حجم ۴.۱ لیتر است. این مدل یک بار نیز به عنوان خودروی مارشال مسابقات ایندیاناپلیس استفاده شده است و هدف از طراحی آن، یک خودروی مسابقه ای با قابلیت های خیابانی بوده است.

دونالد ترامپ 6 - 10 خودروی دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا  (Ten cars President Donald Trump America)

کادیلاک آلانته

البته احتمالا نسخه ای که ترامپ خریداری کرده است مجهز به رول بار ایمنی نیست اما آنچه مسلم است این است که ترامپ تا کنون رول بار را تست نکرده است.
۱۱. رولزرویس سیلور کلود مدل ۱۹۵۰
این خودروی فوق العاده زیبا انسان را به زمان فیلم های سیاه و سفید می برد. این خودرو بیشتر یادآور فیلم های برنده ی جایزه ی اسکار است.

دونالد ترامپ 5 - 10 خودروی دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا  (Ten cars President Donald Trump America)

رولزرویس سیلور کلود

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.