وسپا اسکوتر الکتریکی می سازد

شرکت ایتالیایی وسپا قصد ساخت اسکوتر برقی را دارد.

امروزه یافتن اسکوترهای برقی کار ساده‌ای است و می‌توان تعداد زیادی از آن‌ها را در خیابان‌ها مشاهده کرد. اخیرا وسپا که یک شرکت ایتالیایی است، قصد دارد تا اسکوتر برقی تولید کند. این شرکت از ابتدای فعالیت خود، اسکوترهای مبتنی بر سوخت فسیلی تولید کرده است.

وسپا یک برند نام‌آشنا به شمار می‌رود که با اعلام خبر پروژه‌ی تولید اسکوتر‌های برقی، توجه علاقه‌مندان به چنین وسایل نقلیه‌ای را به خود جلب کرده است. محصولی که این کمپانی قصد تولید انبوه آن را دارد، از همان هندلینگ و خوش‌دستی محصولات سابق آن برخوردار است، ضمن اینکه استفاده از آن باعث صرفه‌جویی در هزینه و حفظ محیط زیست نیز خواهد شد. همچنین در محصول یاد شده از ایده‌های جدیدی مانند قابلیت بررسی وضعیت اسکوتر توسط گوشی هوشمند استفاده شده است.

این محصول در نیمه‌ی دوم ۲۰۱۷ عرضه خواهد شد، اما تا کنون قیمت آن از سوی شرکت سازنده اعلام نشده است. ممکن است که قیمت این اسکوتر چند هزار دلار بالاتر از سایر برندهای اسکوتر الکتریکی باشد. با توجه به آنکه وسایل نقلیه‌ی الکتریکی معمولا گران‌قیمت‌تر هستند، بنابراین ممکن است وسپا در افزایش قیمت این محصول جدید به خاطر امکانات بیشتر و برند معتبر خود، دچار مشکل شود.

منبع ENGADGET

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.