آئودی R8 با تم بازی Final Fantasy XV و قیمت ۴۷۰ هزار دلار

شرکت‌های ناشر بازی برای مطرح کردن نام خویش دست به کارهای عجیبی می‌زنند تا علاوه بر یک تبلیغ بزرگ، توجه همگان را به خود جلب کنند.

به تازگی کمپانی آئودی در همکاری با شرکت Square Enix، مدلی از R8 را توسعه داده‌ که از تم بازی Final Fantasy XV برخوردار است. به گفته شرکت ژاپنی، این خودرو حاصل همکاری بین تیم سازنده Final Fantasy XV و تیم طراحی آئودی است. این خودرو با نام R8 Star of Lucis شناخته شده و یک نسخه ویژه R8 محسوب می‌شود. شاید در نگاه نخست تصور کنید که R8 Star of Lucis برای استفاده در محیط بازی مذکور طراحی شده اما در حقیقت می‌توان آن را با مبلغ هنگفتی خریداری کرد.

آئودی R8 5 - آئودی R8 با تم بازی Final Fantasy XV و قیمت ۴۷۰ هزار دلار

آئودی و اسکوئرانیکس قصد دارند این خودروی منحصر به‌ فرد را هم‌زمان با انتشار Final Fantasy XV در ژاپن به فروش برسانند. البته همان‌طور که گفته شد؛ R8 Star of Lucis قیمت ارزانی ندارد و ۵۰ هزار ین (۴۶۹ هزار دلار) می‌ارزد که هر فردی توانایی خرید آن را نخواهد داشت.

گفتنی است که برای فروش  R8 Star of Lucis و از آنجایی که تنها یک دستگاه از آن ساخته شده است، در روز  ۲۱ نوامبر یک قرعه‌کشی بین متقاضیان خرید خودرو برگزار خواهد شد و برنده خوش‌شانس این خودرو را خریداری خواهد کرد.

البته R8 Star of Lucis با وجود داشتن موتور و امکانات چشمگیر آئودی، با نسخه‌ای  رایگان  از Final Fantasy XV و بسته‌های الحاقی همراه نخواهد بود!  در ادامه می‌توانید از تماشای تصاویر این خودرو لذت ببرید:

آئودی R8 6 - آئودی R8 با تم بازی Final Fantasy XV و قیمت ۴۷۰ هزار دلار آئودی R8 4 - آئودی R8 با تم بازی Final Fantasy XV و قیمت ۴۷۰ هزار دلار آئودی R8 8 - آئودی R8 با تم بازی Final Fantasy XV و قیمت ۴۷۰ هزار دلار آئودی R8 9 - آئودی R8 با تم بازی Final Fantasy XV و قیمت ۴۷۰ هزار دلار آئودی R8 1 - آئودی R8 با تم بازی Final Fantasy XV و قیمت ۴۷۰ هزار دلار آئودی R8 2 - آئودی R8 با تم بازی Final Fantasy XV و قیمت ۴۷۰ هزار دلار آئودی R8 3 - آئودی R8 با تم بازی Final Fantasy XV و قیمت ۴۷۰ هزار دلار

نظر شما در مورد این تصمیم تبلیغاتی Square Enix چیست؟

منبع KOTAKU

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.