بررسی تخصصی لیفان X60 فیس‌لیفت (Lifan X60 facelift)

 لیفان X60 را باید به عنوان یکی از پرفروش های SUV در بازار جهانی و بخصوص ایران بدانیم.خودرویی که در سال ۲۰۱۷ قرار است بصورت بروز شده و فیس لیفت وارد بازار شود.شاید بتوان گفت که  لیفان X60 فیس‌لیفت در تمامی قسمت هایش بروز و باز طراحی شده است.که شامل تغیرات در قسمت جلویی و پشتی است.همچنین این خودرو در مدل ۲۰۱۷ به گیربکس CVT نیز مجهز شده است.

LIFAN XC60 CVT AUTOMATICO 2017 04 - بررسی تخصصی لیفان X60 فیس‌لیفت (Lifan X60 facelift)

در فیس جلو جذاب ترین ویرایش را باید مربوط طراحی جدید جلوپنجره بدانیم.جلو پنجره ای که دارای یک خط برجسته با نام هک شده لیفان در روی خود است.در زیر همان خط عریض خط کوچک دیگر قرار دارد که هر دو خط با حاشیه دور آن از جنس کروم هستند.

LIFAN XC60 CVT AUTOMATICO 2017 09 - بررسی تخصصی لیفان X60 فیس‌لیفت (Lifan X60 facelift)

از بروز رسانی های جدید در این خودرو باید به سپر جلوی باز طراحی شده آن اشاره کنیم.سپری که در درون خود  چراغ های دی لایت LED را جای داده است.در بالای چراغ های دی لایت می توانید پروژکتئر های تلسکوپی را مشاهده کنید.چراغ ها بصورت کلی جدید شده اند و آینه خودرو نیز به نشانگر ال ای دی مجهز شده اند.

LIFAN XC60 CVT AUTOMATICO 2017 01 - بررسی تخصصی لیفان X60 فیس‌لیفت (Lifan X60 facelift)

حالا به قسمت پشتی خودرو می رویم یعنی جایی که سپر و چراغ بروز شده اند.ضربه گیر سیاه رنگ خودرو بزرگ تر است و در زیر این ضربه گیر مشکی یک صفحه حفاظت کننده فلزی با رنگ نقره ای قرار دارد.اگزوزها در   لیفان X60 فیس‌لیفت کاملا جدید هستند و به شکل دو سر اگزوز در داخل سپر تبدیل شده اند.این تغیرات هرچه که هستند در مجموع ظاهر این خودرو را بسیار بیش از قبل به خودرو های روز و مدرن دنیا و اسپرت نزدیک کرده است.

LIFAN XC60 CVT AUTOMATICO 2017 02 - بررسی تخصصی لیفان X60 فیس‌لیفت (Lifan X60 facelift)

 لیفان X60 فیس‌لیفت در زیر کاپوتش از موتور قدیمی خود استفاده می کند.موتوری با ۱۸۰۰ سی سی حجم و از نوع ۴ سیلندر که می تواند ۱۲۸ اسب بخار نیرو و ۱۶۵ نیوتن بر متر گشتاور تولید کند.تفاوت اصلی اضافه شدن گیربکس CVT است که به شما می تواند حس خوب یک خودروی اتوماتیک را بدهد.

LIFAN XC60 CVT AUTOMATICO 2017 11 - بررسی تخصصی لیفان X60 فیس‌لیفت (Lifan X60 facelift)

در داخل کابین خودرو داشبورد جدید و بسیار شیک قرار داده شده است ،علاوه بر آن صندلی ها با روکش چرم خاکستری پوشیده شده اند.رنگ روکش های صندلی در این خودرو با داشبورد هارمونی مناسبی دارد.خط دوخت دارای رنگ قرمز است که این رنگ به کنسول ،پانل های درب و داشبورد هم سرایت کرده است.سیستم سرگرمی ناوتک ۱.۲ با یک نمایشگر ۸ اینچی از دیگر موارد جدید در این خودرو است.التبه این ابعاد کمی کوچک است.

LIFAN XC60 CVT AUTOMATICO 2017 12 - بررسی تخصصی لیفان X60 فیس‌لیفت (Lifan X60 facelift)

از دیگر امکانات رفاهی جدید در   لیفان X60 فیس‌لیفت باید به اضافه شدن شیشه برقی ،آینه برقی،قفل درب برقی،تنظیم ارتفاع چراغ ها،سنسور دنده عقب و جلو است.در بخش ایمنی   لیفان X60 فیس‌لیفت دارای دو کیسه هوا،ABS، EBD،کمربند ایمنی پیش کشنده برای تمامی سرنشین ها ،افزایش مقاومت لوله های ایمنی در داخل درب ها  است.این خودرو در تست های تصادف ۴ ستاره از ۵ ستاره را دریافت کرده است.

گالری تصاویر لیفان X60 فیس‌لیفت

  • کلیه حقوق برای وب‌سایت اروند پلاک محفوظ است.استفاده از مطالب وب‌سایت اروند پلاک فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.

  • ترجمه : ابوالفضل نوری مهندس مکانیک جامدات و نویسنده سایت اروند پلاک

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.