سیتروئن C الیزه مدل 2017 خودرویی برای بازارهای بین المللی (Citroen C-Elysee)

سیتروئن C الیزه را باید خودرویی برای بازارهای بین المللی دانست. این مدل در حال حاضر یک موفقیت بی نظیر برای شرکت سیتروئن است که در حال حاضر دارای فروش بیش از ۴۰۰.۰۰۰ واحد در بازارهای جهانی است که عمده این فروش در بازارهایی همانند چین، ترکیه و الجزایر است.اولین تولید این خودرو در اوایل سال ۲۰۱۲ است.سیتروئن C الیزه ۲۰۱۷ را باید فصل جدیدی در موفقیت تجاری و مسابقه ای سیتروئن دانست.همچنین سیتروئن C الیزه برنده سه عنوان قهرمانی مسابقات خودروی FIA WTCC است.

Citroen C Elysee 2017 1280 06 - سیتروئن C الیزه مدل 2017 خودرویی برای بازارهای بین المللی (Citroen C-Elysee)

این خودرو در سال ۲۰۱۷ فیس لیفت شده و دارای چهره ای جدید و مدرن تر است.ظاهری معتبر  که شامل چراغ های عقب ۳D، رینگ جدید  ۱۶ “آلیاژی ،دو رنگ بدنه  و تغیرات کلی در بدنه بیرونی است.

Citroen C Elysee 2017 1280 1a - سیتروئن C الیزه مدل 2017 خودرویی برای بازارهای بین المللی (Citroen C-Elysee)

در بیرون خودرو اضافه شدن یک سپر جدید که نشان دهنده یک ظاهر طراحی خاص برای این خودرو است بخوبی چهره خودرو را دگرگون کرده است.فیس جلو با سپر جدید و جلوپنجره در کنار چراغ های جدید توانسته است طراحی قوی تر، گسترده تر بدست بی آورد بخصوص به دلیل استفاده از جنس کروم در جلو پنجره حس شیک و لوکس بودن را به خریدار منتقل می کند.علاوه بر بروز رسانی چراغ های جلو یک جفت دی لایت و چراغ مه شکن از نوع LED به آن اضافه شده است.

Citroen C Elysee 2017 1280 12 - سیتروئن C الیزه مدل 2017 خودرویی برای بازارهای بین المللی (Citroen C-Elysee)

در داخل کابین نیز  فضای داخلی به روز شده و  شامل داشبورد جدید ،صفحه نمایش لمسی جدید است.داشبورد لوکس دارای یک نوار تزئینی در سمت مسافر است  که نمای داخلی را خیلی زیبا کرده است.فضای داخل کابین ۵۰۶ لیتری است که به معنی افزایش فضای داخلی است.

Citroen C Elysee 2017 1280 09 - سیتروئن C الیزه مدل 2017 خودرویی برای بازارهای بین المللی (Citroen C-Elysee)

دوربین دید عقب، آخرین فن آوری های رادیویی و ناوبری،اتصال از طریق بلوتوث،Android Auto و اپل CarPlay ،کنترل های صوتی ،چهار بلندگو،رادیو AM / FM،تشخیص صدای راننده ،سیستم  TomTom شامل پیش بینی آب و هوای محلی، محل پارک ماشین و پمپ بنزین ها،هشدار خطر (نمایش دوربین های کنترل سرعت بر روی نقشه )، USB را باید از موارد جدید در داخل کابین این خودرو دانست.

این خودرو دارای موتور های ۱.۲ لیتری با ۸۰ اسب بخار،۱.۶ VTi لیتری با ۹۹ اسب بخار  و ۱.۶ HD   با ۱۱۳ اسب بخار است.

گالری تصاویر سیتروئن C الیزه مدل ۲۰۱۷

  • کلیه حقوق برای وب‌سایت اروند پلاک محفوظ است.استفاده از مطالب وب‌سایت اروند پلاک فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.

  • ترجمه : ابوالفضل نوری مهندس مکانیک جامدات و نویسنده سایت اروند پلاک

1 نظر
  1. هادی می گوید

    بفرما ۲۰۱۷ش اومد تازه قطعه سازای ما دارن دنبال روش میگردنن قطعات آتاشغال درست کنن برای مونتاژ ارزونترین خودرو جهان خدا میدونه وقتی بخان تحویل بدن مدل جدیدتر از اینم معرفی بشه اونم شاید بیاد شاید نیاد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.