تویوتا C HR مدل 2018 در نمایشگاه خودرو لس آنجلس (Toyota C-HR On LA Auto Show)

 تویوتا C HR مدل ۲۰۱۸ در نمایشگاه خودروی لس آنجلس رونمایی شد.خودروی SUV  که دستخوش تغیرات بسیاری شده است.مهمترین این بروز رسانی ها را شما می توانید در بخش گلگیرهای مشاهده کنید که بزرگتر و جا باز کرده اند. تویوتا C HR جدید بر اساس معماری جدید تویوتا با نام معماری جهانی ساخته شده.معماری که در برادر این خودرو یعنی تویوتا پریوس جدید نیز بکار گرفته شد.این معماری یک ویژگی خاص دارد و آن قابیت پیکربندی محور خودرو برای جلو، عقب و یا تمام چرخ ها است. ویژگی هایی مانند رینگ های آلیاژهای ۱۸ اینچی، صندلی ورزشی،  صفحه نمایش هفت اینچی از دیگر مواردی است که ما توانستیم در مورد این خودرو بدست آوریم.

2018 toyota c hr - تویوتا C HR مدل 2018 در نمایشگاه خودرو لس آنجلس (Toyota C-HR On LA Auto Show)

در زیر کاپوت C-HR تویوتا یک موتور ۲.۰ لیتری چهار سیلندر متصل به گیربکس CVT است که می تواند به شما ۱۴۴ اسب بخار (۱۰۷ کیلووات) قدرت  و ۱۴۰ پوند-فوت (۱۸۹ نیوتن متر) گشتاور بدهد.هر چند هیچ آمار و ارقامی از مصرف سوخت داده نشده است ولی اروندپلاک پیش بینی می کند که با بهره گیری از سیستم زمان بندی سوپاپ ها از نوع متغیر مصرف سوخت کاهش و عملکرد افزایش یابد.البته اعلام شده که نسخه هیبرید از خودروی C-HR تویوتا بزودی رونمایی می شود.

2018 toyota c hr 4 - تویوتا C HR مدل 2018 در نمایشگاه خودرو لس آنجلس (Toyota C-HR On LA Auto Show)

ابعاد خودرو به در بهش طولی ۱۷۱.۲ اینچ (۴۳۴۸-میلی متر) و در بهش عرضی نیز  ۷۰.۷ اینچ (۱۷۹۵-میلی متر) است و دارای ارتفاع ۶۱.۶ اینچ (۱۵۶۴-میلی متر) خواهد بود. سیستم های هشدار دهنده مانند هشدار پیش از برخورد، تشخیص عابر پیاده، هشدار خروج از خط، و هشدار برخورد از جلو با ترمز اضطراری اتوماتیک ،تشخیص نقطه کور بصورت استاندراد بر روی این خودرو موجود است.قیمت  تویوتا C-HR نزدیک به  ۳۴،۸۳۰ دلار اعلام شده است.

کلیه حقوق برای وب‌سایت اروند پلاک محفوظ است.استفاده از مطالب وب‌سایت اروند پلاک فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.

ترجمه : ابوالفضل نوری مهندس مکانیک جامدات و نویسنده سایت اروند پلاک

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.