فورد اکو اسپرت مدل 2018 در لس آنجلس (Ford EcoSport for American debut)

فورد اکو اسپرت را باید خودرویی برای بازار های آمریکای شمالی دانست.خودروی نسل جدید شرکت فورد که دارای تایپ های  S، SE، SES و Titanium است .۴ تیپ خودرو با قدرت انتخاب ۱۰ رنگ برای بدنه و ۷ تریم داخلی برای مشتریان که خریداران می توانند مدل های محور جلو و چهار چرخ محرک را خریداری کنند. فورد اکو اسپرت جدید بی شک برای رقابت با رقبایی همچون شورولت تراکس، هوندا HR-Vو نیسان جوک پا به بازار خواهد گذاشت.

موتور مورد استفاده در این خودرو از انواع ۱.۰ لیتری توربوشارژ اکوبوست و محور جلو یا  ۲.۰ لیتری چهار سیلندر  چهار چرخ محرک است که به یک گیربکس اتوماتیک شش سرعته مجهز شده اند.این موتور ها به ترتیب دارای خروجی ۱۲۰ اسب بخار و ۱۲۵ پوند فوت گشتاور برای مدل ۱.۰ لیتری و ۱۴۰ اسب بخار و ۱۴۰ پوند فوت گشتاور  برای نسخه ۲.۰ لیتری است.

ford ecosport 4 - فورد اکو اسپرت مدل 2018 در لس آنجلس (Ford EcoSport for American debut)

فورد اکو اسپرت مدل ۲۰۱۸ بصورت استاندارد دارای امکاناتی همانند رادیو ماهواره‌ای ، رادیو FM، خروجی برق ۱۲۰ ولت و ۱۱۰ ولت ، رادیو HD ،سیستم سرگرمی SYNC3، اپل کار پلی، آندروید اتو ،شارژ  بی سیم موبایل و سیستم صوتی با  ۱۰ عدد بلندگو است که دارای  قدرت ۶۷۵ وات و از نوع برند هارمان می باشد.

کلیه حقوق برای وب‌سایت اروند پلاک محفوظ است.استفاده از مطالب وب‌سایت اروند پلاک فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.

ترجمه : ابوالفضل نوری مهندس مکانیک جامدات و نویسنده سایت اروند پلاک

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.