بررسی نسخه نهایی چانگان CS95 در نمایشگاه گوانگجو (Changan CS95)

نسخه تولیدی از خودروی چانگان CS95 برای چین پرده برداری شد.این رونمایی در شهر گوانگژو در کشور چین بعمل آمد  و قرار است این خودرو در  ماه آوریل عرضه شود .چانگان CS95 خودروی SUV بازار چین در شهر بیجینگ رونمایی شد .

چانگان CS95 10 - بررسی نسخه نهایی چانگان CS95 در نمایشگاه گوانگجو  (Changan CS95)

چانگان CS95 به شدت دارای خطوط برجسته و عظلانی است.چراغ های عقب بنظر کوچک هستند با توجه به ابعاد خودرو .چیزی که شاید بهتر هم شده است استفاده از جلو پنجره ی جدید است که در نمایشگاه قبلی و رونمایی رسمی از جلو پنجره با طرح دیگری پرده برداری شده بود.در طراحی چانگان CS95 همانطور که مشاهده می خواهید کرد از چراغ های جدید ال ای دی استفاده شده که دارای کاسه ای با رنگ داخلی آبی هستند.  مه شکن‌هایی از نوع نواری شکل و از جنس ال ای دی هستند .وقتی از نمای کناری به این خودرو نگاه می اندازیم مشخصا ما را به یاد خودرو های  رنجروور می اندازد.

چانگان CS95 6 - بررسی نسخه نهایی چانگان CS95 در نمایشگاه گوانگجو  (Changan CS95)

این خودروی اس یو وی پنج صندلی به خود جسارت داده که شانه به شانه خودروهای ب ام و ایکس۶، پورشه کاین و رنج روور عرض اندام کند.  لازم به ذکر است که چانگان چین با فورد و مزدا سرمایه گذاری مشترک (جوینت ونچر) دارد. پژو و سیتروئن هم با چانگان همکاری می کنند.البته قرار است که مدل  هیبرید و الکتریکی از این خودرو نیز تولید شود موتور مورد استفاده در چانگان CS95 از نوع  ۲.۰ لیتری و توربو شارژر است که ۲۳۳  اسب بخار و گشتاور ۳۸۰ نیوتن بر متر را دارد.خودرو از نوع AWD است و به گیربکس اتوماتیک مجهز است.در نمایشگاه قبلی مشخصات فنی خودرو با خروجی پاین تری اعلام شده بود که این مسئله نیز جدید است.

چانگان CS95 1 - بررسی نسخه نهایی چانگان CS95 در نمایشگاه گوانگجو  (Changan CS95)

فضای داخلی بسیار زیبا با تودوزی چرم نارنجی و استفاده از لوازم های داخلی با سطوح براق و کروم در کنار یک صفحه نمایش لمسی مناسب در مرکز داشبود خبر از فاصله گرفتن محصولات چینی از کابین های بی کیفیت می دهد.پانل های طرح چوب نیز بخوبی خود نمایی می کنند.

چانگان CS95 4 - بررسی نسخه نهایی چانگان CS95 در نمایشگاه گوانگجو  (Changan CS95)

ابعاد چانگان CS95 به ترتیب ۴۹۴۹/۱۹۳۰/۱۷۸۵ میلی متر و دارای فاصله بین دو محور ۲۸۱۰ میلی متر است.چانگان CS95 در بازار های کشور چین با قیمت بین ۱۶۰.۰۰۰ تا ۲۲۰.۰۰۰ یوان بفروش خواهد رسید.

کلیه حقوق برای وب‌سایت اروند پلاک محفوظ است.استفاده از مطالب وب‌سایت اروند پلاک فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.

ترجمه : ابوالفضل نوری مهندس مکانیک جامدات و نویسنده سایت اروند پلاک

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.