بررسی تخصصی هیوندای آزرا مدل 2017 (HYUNDAI AZERA )

هیوندای آزرا خودروی محبوب بازار خودروی ایران که با نام آزرا گرنجور نیز از آن یاد می کنند.هیوندای آزرا ساخت کشور کره جنوبی است که در مدل ۲۰۱۷ دارای طراحی بدنه کاملا جدید است.نسل جدید هیوندای آزرا را باید شیک و لوکس ترین محصول شرکت هیوندای عنوان کنیم.شاید دلیل اصلی این گفته را باید در مورد جدا شدن دو شرکت هیوندای و جنسیس دانست.نسل شش هیوندای آزرا محبوب همانند گذشته از طراحی خاص و عضلانی بهره می برد. طراحی مدرنیته با خط و خطوطی که ذات آزرا به رخ می کشد.

هیوندای آزرا مدل 2017 27 - بررسی تخصصی هیوندای آزرا مدل 2017 (HYUNDAI AZERA )
۲۰۱۷ Azera

طراحی مدل جدید کمی از مدل ۲۰۱۶ فاصله گرفته و بخوبی شیک و اسپرت شده است و می خواهد جای خالی جنسیس را در لیست فروش این شرکت پر کند.از بروز رسانی های ظاهری در هیوندای آزرا باید به طراحی جلو پنجره ی جدید اشاره کرد.جلو پنجره ای که بسیار عریض و گسترده شده اس دقیقا چیزی که ما در جنسیس های جدید می بینیم.طراحی های قاب چراغ ها بسیار باریک شده اند که دقیقا یاد جنسیس جی ۹۰ را برای ما تداعی می کند.سپر نیز در فیس جلوی خودرو بروز شده است و با افزایش دریچه های ورودی هوا و لبه ها متعدد به سمت اسپرت تر شدن می رود.

هیوندای آزرا مدل 2017 28 - بررسی تخصصی هیوندای آزرا مدل 2017 (HYUNDAI AZERA )
۲۰۱۷ Azera

در قسمت های کناری بدنه ی خودروی  هیوندای آزرا  هنوز زیاد دستخوش تغیرات نشده است .البته که این امر در بخش پشتی خودرو نیز به همین شکل است،هنوز چراغ های زیبا و خاص  هیوندای آزرا  با ظاهر متصل به هم را می توانیم ببینیم و از آن لذت ببریم اما باید بگوییم که با فرم بسیار زیبا تر و مدرن تر که سبب شده اند  هیوندای آزرا مدل ۲۰۱۷ در طراحی خارجی به یک پدید برای هیوندای در سال ۲۰۱۷ تبدیل شود.

هیوندای آزرا مدل 2017 16 - بررسی تخصصی هیوندای آزرا مدل 2017 (HYUNDAI AZERA )
۲۰۱۷ Azera

در داخل کابین این خودرو لوکس شدن را مشاهده می کنید. طراحی داشبورد ها و صندلی های جدید چرمی بخوبی این گفته را تایید می کند.سیستم ناوبری با صفحه نمایش لمسی هشت اینچی ،۱۴ بلندگو،  سیستم صوتی۵۵۰ وات ،سیستم‌های اپل کارپلی ، اندروید اتو ،حافظه‌ی صندلی راننده، سقف پانوراما و شارژ بدون سیم از موارد رفاهی دیگر در این خودرو هستند.

هیوندای آزرا مدل 2017 9 - بررسی تخصصی هیوندای آزرا مدل 2017 (HYUNDAI AZERA )
۲۰۱۷ Azera

هیوندای آزرا به آپشن ها و  با تجهیزات ایمنی پیشرفته مجهز شده است همانند تشخیص نقطه کور(BSD) ،دوربین دید عقب، تغییر لین، کنترل پایداری الکترونیکی ESC ، مدیریت پایداری خودرو (VSM)، نه کیسه های هوا ، اخطار برخورد به جلو (FCW)، هشدار  خروج از خط اخطار (LDW).

هیوندای آزرا مدل 2017 25 - بررسی تخصصی هیوندای آزرا مدل 2017 (HYUNDAI AZERA )
۲۰۱۷ Azera

هیوندای آزرا در زیر کاپوت خود دارای موتور ۳.۳ لیتری از نوع ۶ سیلندر است که از سیستم تزریق مستقیم سوخت پر قدرت استفاده می کند . اسپری سوخت در  فشار بیش از ۲۲۰۰ psi و نسبت تراکم ۱۱.۵: ۱ در بلوک موتور آلومینیومی که دارای چهار سوپاپ در هر سیلندر است.سیستم زمان بندی سوپاپ از نوع متغیر پیوسته (D-CVVT)، است که سبب تولید قدرتی معادل ۲۹۳ اسب بخار در ۶۴۰۰ دور در دقیقه و گشتاور ۲۵۵ پوند فوت گشتاور در ۵۲۰۰ دور در دقیقه است.این نیرو و این گشتاور توسط گیربکس شش سرعته اتوماتیک مجهز شیفت ترونیک به چرخ ها منتقل می شود..

گالری تصاویر هیوندای آزرا مدل ۲۰۱۷

کلیه حقوق برای وب‌سایت اروند پلاک محفوظ است.استفاده از مطالب وب‌سایت اروند پلاک فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.

ترجمه : ابوالفضل نوری مهندس مکانیک جامدات و نویسنده سایت اروند پلاک

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.