مازراتی آلفیری تمام برقی مدلی برای سال 2020 از افسانه تا واقعیت (Maserati Alfieri All-Electric)

در مطالب قبلی اروندپلاک ما به رونمایی از مازراتی آلفیری معمولی برای سال های ۲۰۱۹ اشاره داشتیم.خودرویی که در مدل بنزنیش قرار ات از موتوری با هشت سیلندر و حجمی معادلی ۴۷۰۰ سی سی بهره ببرد که می تواند بیش از ۴۵۰ اسب بخار قدرت و ۵۲۰ نیوتن بر متر گشتاور تولید کند.مدل بنزینی به گیربکس ۶ سرعته الکترو اکچیویت مجهز است.

MASERATI ALFIERI CONCEPT 4 - مازراتی آلفیری تمام برقی مدلی برای سال 2020 از افسانه تا واقعیت   (Maserati Alfieri All-Electric)

اما در وب سایت کارکوپس به موضوع مدل جدید تمام برقی در سال ۲۰۲۰ آلفیری پرداخته که از چشم اروند پلاک دور نماند و بد نبود که برای شما علاقه مندان خودرو به آن اشاره ای داشته باشیم.

MASERATI ALFIERI CONCEPT 2 - مازراتی آلفیری تمام برقی مدلی برای سال 2020 از افسانه تا واقعیت   (Maserati Alfieri All-Electric)

همانگونه که اشاره داشتیم مازراتی آلفیری برقی در سال ۲۰۲۰ وارد بازار می شود و می توان گفت که این خودرو اولین نمونه کاملا برقی این شرکت است.باید منتظر باشیم تا در روز های آینده در مورد اطلاعات فنی این خودروی کاملا برقی بیشتر بدانیم.

MASERATI ALFIERI CONCEPT 3 - مازراتی آلفیری تمام برقی مدلی برای سال 2020 از افسانه تا واقعیت   (Maserati Alfieri All-Electric)

هر دو موتور بنزینی و نوع برقی از ۲ صندلی ورزشی به عنوان کوپه استفاده می کنند.آلفیری بر پایه گرن توریسمو ام سی شکل گرفته است با این تفاوت که فاصله محوری آن ۲۴ سانتی متر کوتاه تر شده است. بر همین اساس طول ، عرض و ارتفاع این خودرو به ترتیب ۴۵۹۰ ، ۱۹۳۰ و ۱۲۸۰ میلی متر است.

MASERATI ALFIERI CONCEPT 5 - مازراتی آلفیری تمام برقی مدلی برای سال 2020 از افسانه تا واقعیت   (Maserati Alfieri All-Electric)

تفاوت طراحی آلفیری را با گرن توریسمو می‌توان در دماغه، کاپوت و بخش عقب این خودرو مشاهده کرد. در حالی که طراحی گرن توریسمو اندکی با سنگینی همراه است، جزئیات ظاهری آلفیری عمیق‌تر است.

این شرکت روی نسخه مازراتی آلفیری تمام برقی در تلاش است تا بتواند خودروی کم وزن و کم مصرف را با صرفه اقتصادی تحویل مشترینانش بدهد اما در حال حاضر هیچ گزارشی از قیمت این خودروی تمام برقی اعلام نشده است ولی بنظر می رسد شرکت مازاراتی قصد دارد یک خودروی کاملا لوکس و گران قیمت برقی روانه بازار کند.شرکت مازراتی در گذشته به هوادارانش اعلام کرده بود که می توانید مانند شرکت های خودروسازی دیگر منتظر تولید اتومبیل های تمام برقی از این شرکت باشید

گالری تصاویر مازراتی آلفیری برقی مدل ۲۰۲۰

کلیه حقوق برای وب‌سایت اروند پلاک محفوظ است.استفاده از مطالب وب‌سایت اروند پلاک فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.

ترجمه : ابوالفضل نوری مهندس مکانیک جامدات و نویسنده سایت اروند پلاک

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.