تلیسمان را در نمایشگاه مجازی نگین خودرو ببینید

برای اولین بار در ایران، نگین خودرو امکان بررسی مجازی جدیدترین محصول خود، رنو تلیسمان را در منزل برای علاقه‌مندان فراهم کرده است.

رنو تلیسمان، سدان جدید رنو با ورودش به بازار غوغایی به پا کرده است و توانسته توجه بسیاری از علاقه‌مندان را به خود جلب کند. نگین خودرو به‌عنوان نماینده رنو فرانسه در ایران برای علاقه‌مندان این خودرو امکانی را فراهم کرده است که بتوانند تلیسمان را به‌طور مجازی و از منزل ببینند.
در این امکان جدید که با عنوان نمایشگاه مجازی تلیسمان معرفی شده است، علاقه‌مندان می‌توانند  به‌صورت مجازی و اختصاصی، در قالب یک نمایشگاه مجازی، بخش‌های مختلف رنو تلیسمان را به همراه توضیحات کارشناسان مرور کنند. این خدمت جدید به‌گونه‌ای طراحی شده است که مشتری کاملا احساس حضور در نمایشگاه نگین خودرو را خواهد داشت و با بهره‌گیری از توضیحات کارشناسان بخش‌های مختلف جدیدترین محصول رنو در ایران را کشف کنند.
برای بهره‌گیری از این خدمت جدید، کافی است وارد لینک www.renault-virtualshowroom.ir بشوید و در بخش مربوطه، اطلاعات خود شامل نام و نام خانوادگی، شماره تماس و آدرس ایمیل را وارد کنید. پس از آن وبسایت از شما می‌خواهد روز و ساعت موردنظر خود را انتخاب کنید. این ساعت به‌طور اختصاصی برای شما رزرو خواهد شد و لازم است در ساعت مربوطه وارد حساب کاربری خود شوید تا به‌صورت آنلاین وارد نمایشگاه مجازی تلیسمان شده و از توضیحات فنی کارشناسان و تصاویر و ویدئوهای در نظر گرفته شده برای این خودرو بهره‌مند شوید.
برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه رنو تلیسمان می‌توانید به وبسایت نگین خودرو به آدرسwww.neginkhodro.com  مراجعه کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.