ام جی ZS مدل 2018 در نمایشگاه خودروی استرالیا ( MG ZS)

ام جی ZS که در ماه گذشته در نمایشگاه خودروی چین رونمایی شده بود اینبار در کشور استرالیا بصورت رسمی رونمایی شد.خودرویی کمی کوچک تر و جمع و جور تر از برادر این خودرو یعنی ام جی GS و البته رقیبی می تواند باشد برای برند معتبر نیسان جوک چراکه این خودرو بر خلاف مدل های دیگر ام جی از جلوپنجره خاص و طراحی زیبا تر بهره می برد.

ام جی ZS 5 - ام جی ZS مدل 2018 در نمایشگاه خودروی استرالیا    ( MG ZS)

این تفاوت ظاهری هم به دلیل طراحی این خودرو توسط تیم طراحی سیاک دیزان است که در انگلستان انجام شده.این خودرو به عنوان مدل ۲۰۱۸  و در سال ۲۰۱۷ بفروش می رسد که این شرکت اعلام کرده شاید در انگلستان با نام جدیدی نیز بفروش برسد.

ام جی ZS 4 - ام جی ZS مدل 2018 در نمایشگاه خودروی استرالیا    ( MG ZS)

موتور مورد استفاده برای این خودروی جذاب انگلیسی – چینی نوع ۱۵۰۰ سی  سی با خروجی ۱۶۵ اسب بخار  و گشتاور ۲۵۰ نیوتن بر متر ایت که به گیرکس ۶ سرعته دستی و ۷ سرعته اتوماتیک مجهز است.

ام جی ZS 3 - ام جی ZS مدل 2018 در نمایشگاه خودروی استرالیا    ( MG ZS)

البته احتمال ارائه موتور های سه سیلندر به دلیل استاندارد های خودرویی اروپا برای این خودرو وجود دارد.موتور هایی با ۳ سیلندر و حجمی معادل ۱۰۰۰ سی سی بهمراه توربو شارژر از نوع موتور های NetBlue  با خروجی ۱۲۵ اسب بخار  و گشتاور ۱۷۰ نیوتن بر متر می تواند از جمله این تایپ موتور باشد.

ام جی ZS 1 - ام جی ZS مدل 2018 در نمایشگاه خودروی استرالیا    ( MG ZS)

قیمت ام جی ZS حدود ۱۳۰۰۰ پوند  اعلام شده است جایی که می توانند رقیب سرسخت خود نیسان جوک را با قیمتی معادل ۱۷۰۰۰ پوند را به چالش بکشد.

ام جی ZS 2 - ام جی ZS مدل 2018 در نمایشگاه خودروی استرالیا    ( MG ZS)

کلیه حقوق برای وب‌سایت اروند پلاک محفوظ است.استفاده از مطالب وب‌سایت اروند پلاک فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.

ترجمه : ابوالفضل نوری مهندس مکانیک جامدات و نویسنده سایت اروند پلاک

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.