رونمایی از کیا KX7 در نمایشگاه خودروی گوانگژو

عموم شرکت‌های خودروسازی معمولا برای بازارهای بزرگ جهانی از جمله چین و آمریکا، محصولاتی ویژه تولید و عرضه می‌کنند. حال شرکت خودروسازی کیا هم برای بازار بزرگ چین، خودرویی اختصاصی طراحی کرده که اخیرا در نمایشگاه بین المللی گوانگژو چین به نمایش آن پرداخته است.
شاسی بلند KX7، خودروی مد نظر کیا برای بازار چین است که برگرفته از نسل سوم شاسی بلند کیا سورنتو بوده و با یکسری تغییرات ظاهری و یک نام متفاوت (KX7) اخیرا جدیدترین مدل آن در نمایشگاه گوانگژو ۲۰۱۶ رونمایی شده است که طبق اظهارات شرکت سازنده، مدل پایه به قیمتی ۲۳۰ هزار یوان و مدل فول آپشن آن هم با قیمتی ۳۷۰ هزار یوان به دست مشتری خواهد رسید.
کیا kx7 1 - رونمایی از کیا KX7 در نمایشگاه خودروی گوانگژو

درست است که کیا KX7 برگرفته از نسخه بین المللی کیا سورنتو است، ولی برخلاف سایر خودروسازان جهانی که محصولاتشان را تنها با یک تغییر اسم جزیی به نام چین ثبت می‌کنند، بر روی کیا KX7 شاهد تغییراتی نسبتا زیاد در مقایسه با کیا سورنتو هستیم که اولین آن می‌تواند جلوپنجره مشبک خودرو با زنبوری‌های متفاوت داخلی باشد که اخیرا با ستون‌های افقی کرومی رنگ هم دیده شده است. در کنار این، مجموعه چراغ‌های مه شکن هم تغییراتی اساسی داشته و اطراف آن نواری کرومی رنگ نصب شده که به زیبایی بیش از پیش کیا KX7 کمک کرده است.
کیا kx7 3 - رونمایی از کیا KX7 در نمایشگاه خودروی گوانگژو

بخش مولد قدرتی کیا KX7 هم به سه پیشرانه مختلف مجهز شده است که به ترتیب شامل پیشرانه ۲.۴ لیتری تنفس طبیعی ۱۸۸ اسب بخاری، پیشرانه ۲.۲ لیتری توربودیزل با حداکثر قدرتی ۲۰۰ اسب بخاری و در نهایت شامل یک پیشرانه ۲ لیتری توربوشارژر بنزینی با قدرت ۲۴۱ اسب بخاری می‌شود که برای ارسال نیروی آنان با توجه به درخواست مشتری، از جعبه دنده‌ای ۶ سرعته دستی و یا جعبه دنده‌ای ۶ سرعته اتوماتیک استفاده می‌شود.

کیا kx7 2 - رونمایی از کیا KX7 در نمایشگاه خودروی گوانگژو

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.