بی ام و تغییری اساسی برای نمایندگی‌های فروش خودرو در نظر دارد

رئیس نمایندگی‌های فروش محصولات آینده‌ی بی‌ام‌و، تغییری بزرگ در نحوه‌ی بازرگانی و فروش محصولات بی‌ام‌و برای دهه‌ی آتی پیش‌بینی می‌کند.

میشل فوز، رئیس باتجربه‌ی بخش نمایندگی‌های فروش برتر گروه بی‌ام‌و می‌گوید مدل مرسوم نمایندگی فروش خودرو قرار است به‌طور چشمگیری تغییر کند.

فوز می‌گوید:

قطعاً در ده روز آینده اتفاقی رخ نخواهد داد، اما مسلماً نمایندگی‌های فروش خودرو در ۱۰-۱۵ سال آینده به شکل امروز نخواهند بود.

فوز در همایشی با حضور نمایندگان فروش محصولات آینده‌ی بی‌ام‌و نقطه‌نظرات خود را با اشاره به یکی از بهترین نمایندگی‌های فروش خود در شهر آمستردام هلند بیان کرد. سخنگویان دیگر برندها نیز با گردهمایی معماران و طراحان در خصوص تغییر در فروشگاه‌های خودرو و آماده شدن صنعت برای جهش به سمت رویه‌های پویا، افزایش اسکان در شهرها و رشد محدوده‌ی محصولات قابل عرضه بحث کردند.

فوز می‌گوید:

رنج محصولات قابل عرضه‌ی فعلی بی‌ام‌و در نمایندگی‌ای فروش خود، نسبت به چند سال پیش که در ابتدا تنها محصولات سری ۳، سری ۵ و سری ۷ وجود داشتند، بسیار بزرگ‌تر شده است. خط تولید فعلی بسیاری از مدل‌ها در طول دهه‌ی گذشته ده برابر شده است. ما باید تغییراتی اساسی به‌طور کامل در شبکه‌ی فروش خود انجام دهیم؛ ما نمی‌توانیم محیطی به مساحت حدود ۲,۲۳۰ متر مکعب را در مرکز آمستردام اشغال کنیم.

ایده‌های متعددی در خصوص تغییرات آینده‌ی نمایندگی‌های فروش، شامل امکان فروشگاه‌های بوتیک مانند، فضاهای تجاری بیش‌تر برحسب تجربه و حضور فیزیکی و دیجیتالی توأم مورد بحث و بررسی قرار گرفت. اگرچه جای خالی صحبت درباره‌ی یک نمایشگاه مجازی مانند Rockar که توسط هیوندای و جگوار لندروور به خدمت گرفته‌ شده است، احساس می‌شود.

فوز افزود:

به‌جای سرمایه‌گذاری عظیم و تغییرات اساسی در نمایندگی‌های فروش، تغییراتی کوچک در شبکه‌ی فروش بی‌ام‌و در آینده‌ای نزدیک انجام می‌شود.

این در حالی است که مقرر شده طی برنامه‌ای، با استفاده از تجربیات فروش به‌صورت عملی در نمایندگی‌ها تا سال ۲۰۱۸، فروش خودرو به‌صورت کاملاً تعاملی و با شرایط بهتر انجام شود.

منبع AUTOCAR

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.