جانشینی فرناندو آلونسو با رزبرگ

پس از اعلام بازنشستگی نیکو رزبرگ از مسابقات فرمول ۱، تیم مرسدس در حال سبک سنگین کردن کاندیداهای احتمالی صندلی دوم تیم است.

گفته شده که فرناندو آلونسو یکی از راننده‌های در نظر گرفته شده است و البته سوابق این راننده در فرمول ۱ انتخاب آلونسو را بدیهی نشان می‌دهد.

اما مک لارن اعلام نموده که آلونسو در سال ۲۰۱۷ نیز با این تیم خواهد بود؛ اما توتو ولف در مصاحبه با اسکای گفته است:

شما باید فرناندو را در نظر بگیرید. من احترام زیادی برای آلونسو قائل هستم. او همواره تجربه، شجاعت و سرعت و را با هم ترکیب می‌کند؛ اما او هم‌اکنون قراردادی با مک لارن-هوندا دارد و ما نیاز داریم تا همه‌ی گزینه‌ها را سبک سنگین کنیم.

درحالی‌که آلونسو دارای تمامی شایستگی‌های لازم برای کسب نتایج درخشان در مرسدس است اما باید گفت که مشکلات و دودستگی‌هایی در داخل تیم آلمانی وجود دارد.

احتمال ایجاد مشکل بین او و لوئیس همیلتون وجود دارد چراکه در سال ۲۰۰۷ شاهد چنین چیزی بوده‌ایم. هنوز تیم مدیریت مرسدس آسیبی که توسط آلونسو به شهرت تیم رسید را در یاد دارند. درحالی‌که آلونسو هنوز گزینه‌ای قطعی نیست باور بر این است که کاندیدهای اصلی برای صندلی دوم تیم Pascal Wehrlein و Valtteri Bottas باقی مانده‌اند اگرچه که انتخاب راننده‌ی آخری به متقاعد شدن ویلیامز برای معامله با مرسدس بستگی دارد.

فرناندو آلونسو

هرچند یک چیزی که ولف به روشنی بیان نموده آن است که تیم دنبال کسی است که شانه‌به‌شانه با همیلتون بتازد. مرسدس نمی‌خواهد راننده‌ی شماره‌ی ۲ داشته باشد که همیشه پشت سر همیلتون قرار گیرد.

در مصاحبه با اسکای ولف اضافه کرده است:

ما همانند آن چیزی که هستیم باقی خواهیم ماند. ما همیشه شرایط برابری برای هر دو راننده داشته‌ایم. فرصت‌های برابری به آن‌ها داده‌ایم، منظورم در ابوظبی است؛ و من فکر می‌کنم که مدیون هوادارانمان هستیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.