بررسی تخصصی خودروی الکتریکی لوسید ایر مدل 2018 (Lucid Air)

شرکت خودرویی لوسید محصول جدیدی را با نام ایر AIR رونمایی کرد.خودرویی که کاملا برقی و جدید است و از نظر طراحی نیز مشابهی از آن ندیده ایم.البته تنها خودرویی که به طراحی آن نزدیک است شاید پانامرا باشد که در قسمت پشتی خودرو کم تشابه را می توانید احساس کنید.

lucid air 08 - بررسی تخصصی خودروی الکتریکی لوسید ایر مدل 2018 (Lucid Air)لوسید ایر مدل ۲۰۱۸ خواهد بود و دارای یک موتور برقی یا الکتریکی است.این شرکت ادعا می کند که باتری بکار رفته در این خودرو حداقل ۱۰ سال بررسی و تحقیق و تجرله داشته و دارای یک فرمول شیمیایی خاص است که تفاوتش با سایر باتری های خودرویی شارژ سریع و عمری بیشتر است.این باتری نیز همانند بسیاری از خودرو توسط شرکت سامسونگ ساخته شده است.

lucid air 09 - بررسی تخصصی خودروی الکتریکی لوسید ایر مدل 2018 (Lucid Air)

موتور این خودرو دارای قدرت بسیار زیاد در حدود ۱۰۰۰ اسب بخار است که می تواند این خودرو را با یک بار شارژ برقی کامل می تواند حدود ۶۵۰ کیلومتر مسافت را طی کند که بسیار عالی است.

lucid air 10 - بررسی تخصصی خودروی الکتریکی لوسید ایر مدل 2018 (Lucid Air)

در فیس جلو همانگونه که مشاهده می کنید طراحی چراغ ها بسیار جذاب هستند و دارای یک شکل باریک یک تکه هستند که گویی به یکدیگر متصل  هستند.چراغ ها از نوع ال ای دی های معمولی نیست و مصرف آنها نصف است.چراغ های جلو جدید هستند و با برداشت طراحی آنها از حیات وحش و چشم حشرات با داشتن بیش از ۱۰۰۰ میکرو لنز ساخته شده است.

lucid air 22 - بررسی تخصصی خودروی الکتریکی لوسید ایر مدل 2018 (Lucid Air)

کابین لوسید ایر را باید یک نوع ثبت اختراع دانست.طراحی که حتی می توانیم بگوییم از طراحی خارجی آن نیز برتر است.صندلی های عقب  متمایل به عقب با حالت نیمه دراز کش و جادرا که چیزی جز راحتی برای شما در بر نخواهد داشت.در میان انها دو نمایشگر با سایز بزرگ جای گرفته است که کاربر با استفاده از یک دست به راحتی می تواند آن را تنظیم کند.

lucid air 12 - بررسی تخصصی خودروی الکتریکی لوسید ایر مدل 2018 (Lucid Air)

از نظر ابعادی این خودرو در سایز خودرویی هماند بنز ای کلاس است.این خودرو دارای سنسور های زیاد در زمینه رانندگی خودکار نیزاست که در حال تست مراحل نهایی خود است.این خودرو در نمایشگاه CES رونمایی رسمی می شود.

گالری تصاویر لوسید ایر مدل ۲۰۱۸

کلیه حقوق برای وب‌سایت اروند پلاک محفوظ است.استفاده از مطالب وب‌سایت اروند پلاک فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.

ترجمه : ابوالفضل نوری مهندس مکانیک جامدات و نویسنده سایت اروند پلاک

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.