فراری SP 275 خودرویی اغوا کننده (Ferrari SP 275 car Seductive)

زیبایی یک خودرو شاید برای بسیاری از اهل خودرو موردی باشد که  حتی بر مشخصات فنی ترجیح داده شود.فراری SP 275 خودروی خاص و جذابی باشد که از این امر جدا نیست البته این خودرو موتور بسیار عالی نیز دارد.فراری SP 275 خودرویی طراحی شده برای چند مشتری بسیار خاص است ،مشتری با نام ریک ورکمن که در خواست این خودروی زیبا را از این شرکت داشته است.

ferrari sp275 rw competizione 1 - فراری SP 275 خودرویی اغوا کننده (Ferrari SP 275 car Seductive)

این خودرو از نسل فراری F12 است برلیانتا است و طرای بدنه در بخش های کیت بادی و یک رنگ خاص شکل و طرحی متمایز به خود گرفته است.فیس جلوی فراری SP 275این خودرو ما را البته به یاد طراحی های استفاده شده در سوپر لگرا می اندازد که گوی به جلو پنجره و سپری کاملا جدید مجهز شده.در نمای کناری این خودرو همانگونه که در تصاویر مشاهده می کنید آبشش های زیبا طراحی شده اند.چراغ های نیز باریک و کشیده هستند که در نوع خود خاص می باشند.

ferrari sp275 rw competizione 5 - فراری SP 275 خودرویی اغوا کننده (Ferrari SP 275 car Seductive)

از دیگر موارد جدید در طراحی بدنه این سوپر اسپرت باید به داشتن کیت بدنه جدید،آبشش های زیبا و جدید،باک بنزنی با در پوش کرومی ،اگزوز چهار لول جدید،دیفیوزر پشتی سیاه رنگ اشاره داشت.

ferrari sp275 rw competizione - فراری SP 275 خودرویی اغوا کننده (Ferrari SP 275 car Seductive)

موتور مورد استفاده در فراری SP 275 از نوع ۱۲ سیلندر است که با بروز رسانی های انجام شده در آن می تواند ۴۰ اسب  بخار و ۱۱ پوند بر فوت بیشتر از مدل استاندارد خود تولید کند.این خودرو دارای خروجی موتور  ۷۸۰ اسب بخار (۵۷۴ کیلووات) قدرت  و ۵۲۱ پوند فوت (۷۰۵ نیوتن متر) گشتاور است.شتاب ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر فراری SP 275 فقط ۲.۹ ثانیه است ک در ادامه می تواند به بیشترین سرعت بالای ۳۵۰ کیلومتر در ساعت دست یابد.گیربکس همان گیربکس قبلی با کمی آپ شیفت سریع تر است.

گالری تصاویر فراری SP 275 

کلیه حقوق برای وب‌سایت اروند پلاک محفوظ است.استفاده از مطالب وب‌سایت اروند پلاک فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.

ترجمه : ابوالفضل نوری مهندس مکانیک جامدات و نویسنده سایت اروند پلاک

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.