لوسید موتورز با LG Chem قرارداد همکاری امضا کرد

کمپانی لوسید موتورز، سازنده‌ی خودروهای الکتریکی، به‌تازگی قراردادی با شرکت LG Chem برای تأمین باتری خودروهایش به امضا رسانده است.

کمپانی خودروسازی لوسید موتورز خبر از آغاز همکاری خود با شرکت LG Chem داد؛ این شرکت از تأمین‌کننده‌های پیشروی باتری‌های لیتیوم-یون در صنعت خودروسازی محسوب می‌شود.

لوسید موتورز 3 - لوسید موتورز با LG Chem قرارداد همکاری امضا کرد

لوسید موتورز در بیانیه‌‌ی خود اعلام کرد LG Chem به یکی از تأمین‌کننده‌های کلیدی باتری برای خودروهای این کمپانی بدل خواهد شد و آغاز همکاری آن‌ها با تولید اولین محصول این شرکت یعنی مدل Air رقم می‌خورد. لوسید موتورز قصد دارد از سلول‌های سیلندری ساخت LG Chem که با همکاری این شرکت خودروسازی توسعه یافته‌اند، استفاده کند.

خبر این همکاری در حالی منتشر شد که چند هفته قبل، لوسید موتورز از عقد قراردادی مشابه با شرکت سامسونگ SDI برای تأمین باتری خبر داده بود. این کمپانی اعلام کرد داشتن دو قرارداد همکاری به این کمپانی در انتخاب بهترین باتری برای کاربردهای گوناگون آزادی عمل می‌دهد؛ برای مثال، قراردادهای منعقدشده می‌توانند منجر به فروش باتری‌ به کمپانی‌ها‌ی دیگر شوند یا از باتری‌های متفاوتی در نسخه‌های مختلف مدل Air استفاده شود.

لوسید موتورز 1 - لوسید موتورز با LG Chem قرارداد همکاری امضا کرد

آلبرت لیو، مدیر بخش فناوری باتری لوسید موتورز درباره‌ی این همکاری می‌گوید: «لوسید موتورز بابت حمایت‌های فراوان تیم LG Chem سپاسگزار است. سلول‌های لیتیوم-یونی‌ آن‌ها از بهترین نمونه‌های بازار هستند و ما مفتخریم که این کمپانی را به‌عنوان یکی از تأمین‌کنندگان این قطعه‌ی حیاتی در کنار خود داریم. من مشتاقانه منتظر ادامه‌ی همکاری‌ در چندین پروژه‌ی هیجان‌انگیز دیگر برای تولید محصولات جدید، هستم.»

نکته‌ی جالب توجه دیگر این است که LG Chem با کمپانی خودروسازی فارادی فیوچر نیز قرارداد تأمین باتری دارد.

منبع CARSCOOPS

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.