تویوتا ۲۰۰۰GT نمادین که نسخهی آمادهی تولید آن در سال ۱۹۶۷ و در چهاردهمین نمایشگاه خودروی توکیو نشان داده شد اولین خودرو با رنگ طلایی بود که چشمها را به خود خیره میکرد. این خودرو همچنین در کنار سوپرمدل بریتانیایی یعنی Twiggy جلوهی دیگری داشت.
پس از نمایش خودرو، تویوتا به پاس قدردانی از این مدل بریتانیایی خودروی یاد شده را به او اهدا کرد. هرچند به دلیلی اینکه Twiggy در آن زمان تنها ۱۸ سال سن داشت و فاقد گواهینامه رانندگی بود، وظایف رانندگی خودرو به مدیر او Justin de Villeneuve سپرده شده بود و اندکی بعدتر مالکیت خودرو واگذار شد و ۲۰۰۰GT بعدتر در نمایش تلویزیونی تولیدی آمریکا با نام “زشتترین دختر در شهر” دیده شد.
متأسفانه خودرو تغییراتی را در خود دید و رنگآمیزی گرافیکی و دیگر اصلاحات روی آن انجام شد. هرچند حضور این ساختهی تویوتا در تلویزیون محدود بود. بعدها رنگ خودرو به قرمز روشن تغییر یافت و نهایتاً در سال ۱۹۸۱ تویوتای آمریکا این خودرو را خرید و برای بازسازی کامل آن را به مرکزی حرفهای در کالیفرنیا سپرد.
جالب آنکه رنگ طلایی خودرو تا دو دههی بعدتر کشف نشد. در این زمان آتشسوزی پیشرانه منجر به بازسازی دیگری توسط Shin Yoshikawa شد. پس از نگاه به خودرو Yoshikawa فهمید که این خودرو با رنگ قرمز نامناسب برگرفته از الگوی فراری رنگآمیزی شده است. او قوس کوچکی از رنگ طلایی را در اطراف لولای درب مشاهده کرد.
زمانی که رنگ خودرو با توجه به کدهای پیشرانه و فریم به دست آمد خودرو فوراً به حالت نمادین ارتقا درجه یافت چراکه تنها یکی از دو دستگاه موجود بود. آن کدها به زندگی اولیهی خودروی تویوتا در سالهای دههی ۶۰ اشاره داشتند.
در نهایت تویوتا ۲۰۰۰GT متعلق به Twiggy یک بازسازی کامل را با رنگآمیزی دوباره تجربه نمود. در نهایت ۷ لایه رنگ طلایی و سه لایه جلا نیز به خودرو زده شد تا خودروی نمادین تویوتا بیش از پیش چشمها را نوازش دهد.