نسخه مفهومی فولکس واگن واروک وانت یا استیشن (Volkswagen Varok concept)

فولکس واگن واروک در اصل یک مدل مفهومی در تصاویر سه بعدی است که به شما یک خودروی با طراحی جدید برای سال های آینده را نمایش می دهد.فولکس واگن واروک ساخته طراحی دو هنرجو در این شرکت هستند.این دانش جویان اهل کشور فرانسه هستند .فولکس واگن واروک حاصل هنر طراحی آقایان ولنتین فوچز به عنوان طراح بدنه ی خودرو و پیر جوناکس به عنوان گرافیست مدل سازی سه بعدی است.

volkswagen varok ute rendering 06 - نسخه مفهومی فولکس واگن واروک وانت یا استیشن (Volkswagen Varok concept)

فولکس واگن واروک به شما می تواند نشان دهد که یک خودرو چگونه هم می تواند یک وانت پر قدرت و  هم یک کراس اورر باشد.خودرویی مناسب با وضعیت جغرافیایی کشور هایی همانند استرالیا که به احتمال زیاد اولین پرتوتایپ آن در همین کشور رونمایی شود.

volkswagen varok ute rendering 03 - نسخه مفهومی فولکس واگن واروک وانت یا استیشن (Volkswagen Varok concept)

شاید بتوانیم بگوییم فولکس واگن واروک طراحی بینابین خودروی ولوو وی ۹۰ و واکسهال مالو دارد ،این جایی است که بخش پشتی فولکس واگن واروک قابلیت جدا شدن را دارد . با جدا شدن و وصل شدن قطعه عقبی شما می توانید استفاده متفاوتی از این خودرو داشته باشد.

volkswagen varok ute rendering 05 - نسخه مفهومی فولکس واگن واروک وانت یا استیشن (Volkswagen Varok concept)

فولکس واگن واروک را شاید فقط یک کانسپت بدانید اما نکته این است که بسیاری از ایده های جدید بخوبی راه پیشرفت را بدست خواهند گرفت.باید دید که این خودرو به نمایشگاه های جهانی ورود خواهد کرد یا نه .

کلیه حقوق برای وب‌سایت اروند پلاک محفوظ است.استفاده از مطالب وب‌سایت اروند پلاک فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.

ترجمه : ابوالفضل نوری مهندس مکانیک جامدات و نویسنده سایت اروند پلاک

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.