بررسی تخصصی استون مارتین ونکویش S مدل 2017 (Aston Martin Vanquish S)

استون مارتین ونکویش S یکی از خودرو های اسپرت بروز شده این شرکت است که در مدل سال ۲۰۱۷ دارای بروز رسانی های موتوری و طراحی و اضافه شدن آپشن های جدید است.خودرویی از نوع موتور جلو، محور عقب با استایل کوپه ۲ درب که می تواند ۲ سرنشین را با خود حمل کند.

 2017 Aston Martin Vanquish S 112 876x535 - بررسی تخصصی استون مارتین ونکویش S مدل 2017 (Aston Martin Vanquish S)

 استون مارتین ونکویش S مدل ۲۰۱۷ با قیمت  ۲۹۰،۴۷۵  دلار توانایی رقابت با خودرو های همرده خود یعنی  فراری ۴۸۸GTB با قیمت  ۲۴۹،۱۵۰ دلار ، مک لارن ۶۵۰S با قیمت   ۳۴۹،۵۰۰ – ۳۷۲،۶۰۰ دلار و  لامبورگینی اوراکان با قیمت   ۲۰۳،۲۹۵ –  ۲۶۵،۸۴۵ دلار  را دارد.

 2017 Aston Martin Vanquish S 125 876x535 - بررسی تخصصی استون مارتین ونکویش S مدل 2017 (Aston Martin Vanquish S)

مشخصات فنی و موتوری استون مارتین ونکویش S را باید در داشتن موتوری با حجم ۵۹۳۵ سی سی دانست که با دارا بودن ۱۲ سیلندر و ۴۸ سوپاپ می تواند خروجی به ترتیب قدرت: ۵۸۰ اسب بخار @ ۷۰۰۰ دور در دقیقه و  گشتاور: ۴۶۵ پوند فوت @ ۵۵۰۰ دور در دقیقه تولید کند که این حجم نیرو و گشتاور بوسیله گیربکس ۸سرعته اتوماتیک با قابلیت شیفت دستی به چرخ ها انتقال می شود.موتور از نوع بلوک و سرسیلندر آلمینیومی  با تزریق سوخت از نوع پورت شده می باشد.

2017 Aston Martin Vanquish S 145 876x535 - بررسی تخصصی استون مارتین ونکویش S مدل 2017 (Aston Martin Vanquish S)

کلیه حقوق برای وب‌سایت اروند پلاک محفوظ است.استفاده از مطالب وب‌سایت اروند پلاک فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.

ترجمه : ابوالفضل نوری مهندس مکانیک جامدات و نویسنده سایت اروند پلاک

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.