پیش بررسی نیسان قشقایی مدل 2018 (Nissan Qashqai)

نیسان قشقایی که در حال حاضر به صورت کانسپت در نمایشگاه های مختلف از جمله دیترویت به نمایش در می آید قرار است در سال ۲۰۱۷ به صورت رسمی رونمایی شود.خودرویی که طراحی آن کاملا مدرن شده و جزو یکی از پر فروش ترین های شرکت نیسان بوده است.این خودرو ابتدا در کشور های آمریکا برای فروش در نمایندگی ها در دسترس خواهد بود.

nissan premium concepts1 13 - پیش بررسی نیسان قشقایی مدل 2018 (Nissan Qashqai)

نیسان قشقایی در مدل جدیدش افزایش سایز را تجربه خواهد کرد و حدود ۸ اینچ از نیسان جوک بزرگتر است .رینگ ها جدید و دارای سایز ۲۰ اینچ هستند. طبق اطلاعات بدست آمده نیسان قشقایی جدید دارای موتور ۱.۲ لیتری چهار سیلندر و ۱.۶ لیتری چهار سیلندر است که به گیربکس از توع CVT مجهز خواهد بود.

nissan premium concepts1 6 - پیش بررسی نیسان قشقایی مدل 2018 (Nissan Qashqai)

این خودرو قرار است که از تکنولوژی های جدید روز استفاده کند.سیستم هایی نظیر  هوش رانندگی خودکار،سیستم پروپایلوت که از اطلاعات جمع‌آوری شده توسط یک دوربین برای تشخیص خطوط جاده و سایر خودروها به شکل سه‌بعدی استفاده می‌کند. با توجه به اینکه سرعت خودرو در این سیستم توسط راننده قابل تنظیم است، ProPILOT فاصله ایمنی را از خودروی جلویی حفظ کرده و فرمان خودرو نیز موقعیت آن را در مرکز باند حفظ خواهد کرد.

گالری تصاویر نیسان قشقایی مدل ۲۰۱۸

کلیه حقوق برای وب‌سایت اروند پلاک محفوظ است.استفاده از مطالب وب‌سایت اروند پلاک فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.

ترجمه : ابوالفضل نوری مهندس مکانیک جامدات و نویسنده سایت اروند پلاک

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.