بررسی تخصصی کاترهام سون اسپرینت مدل 2017 (Caterham Seven Sprint )

 کاترهام سون اسپرینت جدید دارای طراحی خاص و زیبا است که دارای یک طراحی کلاسیک و نوستالژیک است و شما را در سال های ۱۹۶۰ قرار خواهد داد.از جلوپنجره آبدیده کروم و چراغ های عقب حبابی گرفته تا طراحی داخلی کابین مجهز به سقف وینیل و لذت بخشش که پر است از قعطات کلاسیک.قطعاتی همانند فرمان اتیل با روکش چوبی،   چرم  صندلی قرمز مورهید و قطعات داخلی کرومی جواهر نشان.مسلما شما با دیدن تصاویر خودرو در انتهای مطلب دلیل تولید یک خودروی روز با طراحی کلاسیک را خواهید فهمید و لذت کافی را نیز خواهید برد. کاترهام سون اسپرینت دارای قیمت ۲۷.۹۵۵ پوند در کشور انگلیس است.

zcater 011 1 - بررسی تخصصی کاترهام سون اسپرینت مدل 2017 (Caterham Seven Sprint )

در زیر کاپوت این خودروی خاص از موتور ۶۶۰ سی سی ۴ سیلندر با ۱۶ سوپاپ استفاده شده است که علاوه بر توربو شارژ بودن به شما خروجی معادل ۸۰ اسب بخار در ۳۴۰۰ دور و گشتاور ۷۹ پوند بر فوت در ۷۰۰۰ دور بر دقیقه می دهد.شتاب ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر این خودرو در مدت مناسب ۶.۵ ثانیه بدست می آید و می تواند در نهایت به سرعت ۱۶۰ کیلومتر در ساعت دست یابد.این قدرت توسط گیربکس دستی ۵ سرعته دستی به چرخ ها منتقل می شود.

zcater 007 1 - بررسی تخصصی کاترهام سون اسپرینت مدل 2017 (Caterham Seven Sprint )

کاترهام سون اسپرینت مدل ۲۰۱۷ دارای ابعاد ابعاد (طول / عرض / ارتفاع )   ۳۱۰۰/۱۵۷۵/۱۱۴۰  میلی متر و وزن خالص ۴۹۰ کیلو گرم است.


گالری تصاویر کاترهام سون اسپرینت مدل ۲۰۱۷

کلیه حقوق برای وب‌سایت اروند پلاک محفوظ است.استفاده از مطالب وب‌سایت اروند پلاک فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.

ترجمه : ابوالفضل نوری مهندس مکانیک جامدات و نویسنده سایت اروند پلاک

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.