بررسی تخصصی سوبارو WRX مدل 2018 (Subaru WRX STI)

سوبارو WRX در اقدامی زودتر از زمان خود به رونمایی و معرفی اطلاعات خودروی سوبارو WRX کرد.خودرویی که دارای دو تایپ سوبارو WRX و سوبارو WRX STI است و دارای طراحی های بروز شده در زمینه بدنه و موتور است.سوبارو WRX طبق گفته های این شرکت هنوز بر روی پلت فرم قبلی خود استوار است.

Subaru WRX STI 2018 1024 05 - بررسی تخصصی سوبارو WRX مدل 2018 (Subaru WRX STI)

طراحی بیرونی این خودرو در فیس جلو بروز شده و دارای یک جلوپنجره مشبک جدید و البته با ابعادی بزرگتر است که به کمک  چراغ های جدید در جلو  به شما یک ظاهر عضلانی تر و سریعتر می دهد.ورودی هوای روی کاپوت سوبارو WRX مثل سایر خودرو های مسابقه این شرکت بزرگ و زیبا است.

Subaru WRX 2018 1024 01 - بررسی تخصصی سوبارو WRX مدل 2018 (Subaru WRX STI)

کابین سوبارو WRX مدل ۲۰۱۸ نیز به لطف اضافه شدن شیشه های پنجره ضخیم و عایق و استفاده از مواد ضد صدا در درب ها باید یک کابین آرام و ساکت دانست.مانیتور روی داشبورد جلو جدید و بزرگ شده و به ابعاد ۷ اینچ تغیر سایز داده است.

Subaru WRX STI 2018 1024 06 - بررسی تخصصی سوبارو WRX مدل 2018 (Subaru WRX STI)

همچنین در بحث موارد رفاهی سوبارو WRX نیز می توانیم به دارا بودن مواردی نظیر آینه های جدید گرم کن دار،صندلی با قابلیت تنظیم به صورت برقی در ۸ جهت،کنسول عقب،درب باز کن برقی صندوق و سایر امکانات اتصالی اشاره کرد.یکی دیگر از موارد جدید در این خودرو یکپارچه شدن سقف و حذف مانروف در این خودرو به جهت کم شدن وزن است.

Subaru WRX STI 2018 1024 08 - بررسی تخصصی سوبارو WRX مدل 2018 (Subaru WRX STI)

همانگونه که گفتیم سوبارو WRX STI علاوه بر بروز رسانی ظاهری به بروز رسانی فنی توجه کرده و دست به افزایش قدرت سیستم تعلیق خودرو زده است که شامل بروز رسانی و تقویت کمک و فنر ها ،بروز رسانی فرمان برقی و اعمال تغیراتی در گیربکس است که موجب نرمی تعویض دنده می شود.همانگونه که در تصاویر مشاهده می کنید کالیپر ترمز ها به رنگ های قرمز و زرد در آمده اند و البته پد این ترمز های نیز قوی شده.

Subaru WRX STI 2018 1024 0d - بررسی تخصصی سوبارو WRX مدل 2018 (Subaru WRX STI)

موتور مورد استفاده درمدل WRX STI از نوع ۲۵۰۰ سی سی است که می تواند قدرت ۳۰۵ اسب بخار تولید کند.موتور دوم در مدل WRX دارای حجم ۲۰۰۰ سی سی است  و توربوشارژر است که  ۲۷۰ اسب بخار نیرو تولید می کند و نیرو در هر دو مدل توسط گیربکس ۶ سرعته دستی و یا اتوماتیک CVT به چرخ ها منتقل می شود.سیستم انتقال قدرت این خودرو از نوع چهار چرخ است.

نوشته شده توسط ابوالفضل نوری نویسنده و مترجم اخبار و مقالات خودرو

تصاویر  سوبارو WRX مدل ۲۰۱۸

تصاویر  سوبارو  WRX STI مدل ۲۰۱۸

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.