لکسوس LC 2018 با قیمت پایه ۹۲ هزار دلار عرضه می شود

لکسوس قیمت پایه‌ی کوپه‌ی لوکس، اسپرت و بسیار زیبای LC را در نمایشگاه خودروی دیترویت اعلام کرد.

با این که لکسوس در نمایشگاه خودروی دیترویت امسال مشغول معرفی پرچم‌دار جدید خود، مدل LS خود بود، اما مدل LCC را نیز فراموش نکرده است. کوپه‌ی اسپرتی که در ماه می سال جاری میلادی به دست مشتریان خواهد رسید.

کوپه‌ی جدید لکسوس در دو نسخه‌ی مختلف LC 500 و LC 500h عرضه خواهد شد که نمونه‌ی اول با قیمتی برابر ۹۲,۰۰۰ دلار، ارزان‌تر از نسخه‌ی دوم با قیمت ۹۶,۵۱۰ دلار است.

لکسوس LC 12 - لکسوس LC 2018 با قیمت پایه ۹۲ هزار دلار عرضه می شود

تجهیزات استاندارد پیش‌فرض این مدل شامل چراغ‌های LED، روشنایی در روز (دی‌لایت)، چراغ‌های عقب سه‌بعدی، انتخاب حالت رانندگی، نمایشگر لمسی ۱۰.۳ اینچی مجهز به نسل جدید رابط کاربری، سامانه‌ی صوتی باکیفیت لکسوس و شیفترهای پشت‌دنده هستند.سامانه‌‌های ایمنی لکسوس به همراه تجهیزات ایمنی فعال و همچنین سامانه‌ی جلوگیری از برخورد با عابران پیاده، کروز کنترل راداری دینامیکی، سامانه‌ی حرکت بین خطوط و هشدار خروج از خطوط مسیر بدون دریافت هزینه‌ی اضافی روی این مدل نصب شده است.

لکسوس LC 1 - لکسوس LC 2018 با قیمت پایه ۹۲ هزار دلار عرضه می شود

خریداران این مدل از کوپه‌ی لکسوس، می‌توانند رینگ‌های ۲۰ یا ۲۱ اینچی، سامانه‌ی دیفرانسیل لغزش محدود، رادار نقطه کور، سامانه‌ی هوشمند پارک کمکی، نمایشگر هد‌آپ، سامانه‌ی صوتی مارک لوینسون، پکیج مخصوص آب‌وهوای سرد (شامل یخ‌زدای شیشه‌ها و گرم‌کن‌ فرمان) را در چهار پکیج مختلف برای خودروی خود انتخاب کنند.

لکسوس LC 2 - لکسوس LC 2018 با قیمت پایه ۹۲ هزار دلار عرضه می شود

مدل لکسوس LC 500 به پیشرانه‌ی ۵ لیتری ۸ سیلندر تنفس طبیعی مجهز شده است که توان و گشتاور خروجی به ترتیب ۴۷۱ اسب بخار و ۵۴۰ نیوتن‌متر تولید می‌کند و با جعبه‌دنده‌ی ۱۰ سرعته‌ی خودکار همگام شده است. مدل LC 500h نیز از پیشرانه‌ی ۳.۵ لیتری ۶ سیلندر هیبریدی با توان تولیدی ۳۵۴ اسب‌بخار بهره می‌برد.

لکسوس LC 3 - لکسوس LC 2018 با قیمت پایه ۹۲ هزار دلار عرضه می شود

منبع CARSCOOPS
1 نظر
  1. علیرضا می گوید

    با سلام خودروی لکسوس lc 500 ایا در ایران هست و اگر بخوام تو ایران داشته باشم شرایط چجورییه و قیمت تموم شده که به دستم سوییچ و سند بدن چقدر هست

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.