بررسی تویوتا پریوس c مدل 2017 (Toyota Prius c)

تویوتا پریوس c خودرویی که در سال جدید توانسته است جایزه ایمنی از  موسسه (IIHS) و  (NHTSA) را دریافت کند و علاوه بر دار بودن یک ظاهر زیبا و جدید از موتور جدید نیز استفاده کند.خودرویی هیبرید با کلی تکنولوژی های هوشمند و ایمن که جان شما را بخوبی حفظ خواهند کرد.

Toyota Prius c 2017 1024 09 - بررسی تویوتا پریوس c مدل 2017  (Toyota Prius c)

به جلوی خودرو نگاه کنید،فیس جلو دارای یک سپر چدید  با نمای ورودی های هوای اسپرت و جلوپنجره مشکی زوزنقه ای با چراغ های باز طراحی شده از نوع ال ای دی است.در پشت خودرو همچنین علاوه بر بروز شدن ظاهر یک اسپویلر مشکی رنگ که با قسمت زیرین سپر نیز ست شده استفاده شده است.

Toyota Prius c 2017 1024 0a - بررسی تویوتا پریوس c مدل 2017  (Toyota Prius c)

طراحی کابین تویوتا پریوس c دارای جنسی نرم بجای پلاستیک خشک در مدل قبلی است.طراحی جدید شده و از خروجی های هوای جدید دایره ای شکل استفاده شده است.کیلومتر شمار سنتی حذف شده و به صفحه نمایش تی اف تی بر وسط داشبورد تبدیل شده.نوار های نقره ای رنگ بر روی داشبورد ،فرمان  رودری های بایکدیگر ست شده است.در بالای سر شما سانروف برقی حضور پیدا کرده است که شما را قادر به دسترسی به نور آفتاب و هوای تازه می کند.

Toyota Prius c 2017 1024 0b - بررسی تویوتا پریوس c مدل 2017  (Toyota Prius c)

تویوتا پریوس c دارای مدل های مختلف جهت ارائه است که البته در همه آنها شما می توانید آپشن هایی همانند سیستم صوتی برند آنتون به همراه ۴ بلندگو،صفحه نمایش باز ابعاد ۶.۵ اینچ،اتصال با بلوتوث،رادیو،پلیر سی دی،کمکی آ یو ایکس،یو اس بی ،اندروید اتو،اپل کار و دوربین عقب را داشته باشید.

Toyota Prius c 2017 1024 07 - بررسی تویوتا پریوس c مدل 2017  (Toyota Prius c)

در زیر کاپوت این خودرو از موتور ۱۵۰۰ سی سی بنزینی با کمک موتور الکتریکی استفاده شده است که باتری موتر استفاده موتور شارژی از نوع نیکل و متال هیدرید است و می تواند به شما قدرت ۹۹ اسب بخار را ارائه کند و مصرفی در حدود ۵ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر را دارا باشد.

Toyota Prius c 2017 1024 0e - بررسی تویوتا پریوس c مدل 2017  (Toyota Prius c)

در مورد زمان ورود این خودرو و همچنین قیمت آن چیزی گفته نشده و شما می توانید با دنبال کردن سایت اروندپلاک از انتشار اطلاعات بیشتر در مورد تویوتا پریوس c با خبر شوید .این مطلب توسط ابوالفضل نوری ترجمه و تهیه شده و انتظار می رود شما دوستان پپیشنهادات خود را با ما در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید.

Toyota Prius c 2017 1024 0d - بررسی تویوتا پریوس c مدل 2017  (Toyota Prius c)

گالری تصاویر تویوتا پریوس c مدل ۲۰۱۷

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.