بررسی تخصصی تندر 90 پلاس (Car reviews tondar 90 Plus)

تندر ۹۰ پلاس محصول جدید شرکت ایران خودرو یک از بزرگترین تولید کنندگان خودرو در کشور ایران است.البته نباید از نام خودروی جدید بهره برد چرا که تندر ۹۰ پلاس در حقیقت یک نسخه فیس لیفت از همان تندر ۹۰ گذشته است.بروز رسانی ها در تندر ۹۰ پلاس را باید به سه بخش خارج خودرو ،داخل خودرو و تعدادی از امکانات این خودرو دانست  و همانند گذشته در کشور ایران نباید انتظار استفاده از موتور تقویت شده باشیم.

تندر 90 پلاس 4 1 - بررسی تخصصی تندر 90 پلاس  (Car reviews tondar 90 Plus)

موتوری با تنفس طبیعی ۱۶۰۰ سی سی  که با دارا بودن  ۴ سیلندر می تواند قدرتی معادل ۱۰۵ اسب بخار تولید کند که این نیرو توسط گیربکس دستی ۵ سرعته یا اتوماتیک ۴ سرعته بسته به مدل به چرخ ها منتقل خواهد شد.موتور تندر ۹۰ پلاس از نوع یورو ۴ است.

تندر 90 پلاس 5 1 - بررسی تخصصی تندر 90 پلاس  (Car reviews tondar 90 Plus)

این موتور و این گیربکس می تواند شتاب ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت را در ۱۰.۲ ثانیه در مدل دستی و ۱۱.۱ ثانیه در مدل اتومامیک بدست بی آورد و در ادامه سرعت خود را به ۱۷۵ کیلومتر برساند.در کنار همه این ها باید اشاره کنیم که مصرف سوخت ترکیبی این خودرو نیز ۶.۹ لیتر برای مدل دستی و رقم بد ۸.۳ لیتر برای مدل اتوماتیک است.

تندر 90 پلاس 7 1 - بررسی تخصصی تندر 90 پلاس  (Car reviews tondar 90 Plus)

از نظر ابعادی تندر ۹۰ پلاس شامل طول  ۴۲۹۰ میلیمتر ،عرض ۱۷۴۰ میلی متر و ارتفاع ۱۵۲۵ میلی متر است که مشاهده می شود در بخش طول حدود ۳۰ میلی متر افزایش طول داشته است.

تندر 90 پلاس 2 1 - بررسی تخصصی تندر 90 پلاس  (Car reviews tondar 90 Plus)

طراحی بدنه تندر ۹۰ پلاس  در بخش بیرونی شامل بروز رسانی چراغ های جولو عقب ،سپر جلو و عقب جدید و همرنگ بدنه،طراحی جدید جلو پنجره ،آینه های جدید همرنگ بدنه،صندوق عقب با طراحی جدید مجهز به نوار کرومی در انتهای آن ،دستگیره های درب همرنگ بدنه،نوار های ضربه گیر همرنگ با بدنه،مه شکن جدید و قلاب بکسل با محل قرار گیری مخفی است.

در داخل کابین تندر ۹۰ پلاس نیز در نگاه اول بخوبی می توانیم استفاده از تریم جدید طوسی رنگ بجای رنگ مشکی قدیمی را مشاهده کنیم،همچنین داشبورد و رودری ها جدید شده اند و در قسمت هایی از اتصالات با روکش کروم استفاده شده است که در نوع خود جالب شده است.طرح فرمان نیز جدید است.صندلی های عقب به ۳ پشت سری مجهز شده اند و به همین دلیل ایران خودرو مجبور به استفاده از ۳ کمربند در ردیف عقب خودرو شده است.

تندر 90 پلاس 6 1 - بررسی تخصصی تندر 90 پلاس  (Car reviews tondar 90 Plus)

از امکانات رفاهی تندر ۹۰ پلاس اگر بخواهیم بگویم باید فقط به چند مورد رادیوی جدید با قابلیت اتصال هندزفری،کنترل صوتی پخش خودرو،تنظیم ارتفاع فرمان و اضافه شدن مکانی برای مدارک بر روی داشبورد و موبایل بر روی کنسول اشاره داشت که بی شک اگر نظر من بود هرگز به آن به عنوان امکانات رفاهی اشاره نمی کردم.

گالری تصاویر  تندر ۹۰ پلاس 

تندر 90 پلاس 2 1 - بررسی تخصصی تندر 90 پلاس  (Car reviews tondar 90 Plus)   تندر 90 پلاس 4 1 - بررسی تخصصی تندر 90 پلاس  (Car reviews tondar 90 Plus) تندر 90 پلاس 5 1 - بررسی تخصصی تندر 90 پلاس  (Car reviews tondar 90 Plus) تندر 90 پلاس 6 1 - بررسی تخصصی تندر 90 پلاس  (Car reviews tondar 90 Plus) تندر 90 پلاس 7 1 - بررسی تخصصی تندر 90 پلاس  (Car reviews tondar 90 Plus) تندر 90 پلاس 8 1 - بررسی تخصصی تندر 90 پلاس  (Car reviews tondar 90 Plus) تندر 90 پلاس 9 1 - بررسی تخصصی تندر 90 پلاس  (Car reviews tondar 90 Plus)

1 نظر
  1. محمد می گوید

    هیچ گونه آپشنی ندارد خصوصا دوربین عقب که لازمه این خودرو است

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.