نیسان جوک برقی آماده برای رونمایی در نمایشگاه توکیو (Nissan Juke EV will debut in Tokyo)

نیسان جوک برقی را باید اولین مدل برقی برای شرکت نیسان دانست که دارای یک موتور برقی در کنار یک موتور بنزینی ۱.۳ لیتری با ۳ سیلندر است و در حالت ترکیبی حدودا ۱۱۰ اسب بخار نیرو و  ۱۸۷ نیوتن متر گشتاور  تولید می کند.

Nissan Juke EV 9 - نیسان جوک برقی آماده برای رونمایی در نمایشگاه توکیو  (Nissan Juke EV will debut in Tokyo)

نیسان جوک برقی به سیستم wild Gripz است که پیشرانه آن را موتور برقی نیسان لیف و یک موتور بنزینی است که در بالا اشاره کردیم.این موتور بنزینی در زمانهایی که باتری خودرو خالی میشود به عنوان یک ژنراتور برقی عمل می کند.

Nissan Juke EV 2 - نیسان جوک برقی آماده برای رونمایی در نمایشگاه توکیو  (Nissan Juke EV will debut in Tokyo)

مدیرعامل نیسان آقای گوسن :وعده داد که شرکت نیسان تا سال ۲۰۲۰ ده خودرو با ویژگی‌های کاربردی و قابل‌توجه خودران به بازار عرضه خواهد کرد. به نظر می‌رسد که منظور وی فراتر از سیستم پارک خودکار یا سیستم کمکی حفظ لاین در مسیر حرکت باشد. گوسن افزود «نیسان با این محصولات، قلب بازار خودروهای تولید انبوه را هدف قرار داده است.» و مجدداً درباره اهداف شرکت نیسان برای عرضه فناوری خودران در حد توان مالی خریداران عادی صحبت کرد.

Nissan Juke EV 6 - نیسان جوک برقی آماده برای رونمایی در نمایشگاه توکیو  (Nissan Juke EV will debut in Tokyo)

گوسن گفت که شرکت نیسان متعهد می‌شود تا خودروهای برقی واقعاً ارزان‌قیمت وارد بازار جهانی کند و این خودروهای برقی، بهترین گزینه‌ برای تکمیل فناوری‌ خودروهای خودران هستند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.