معرفی سئات ایبیزا مدل 2017 (Seat Ibiza)

سئات ایبیزا مدل ۲۰۱۷ خود را د شهر بارسلونا در اسپانیا رونمایی کرد گرچه به احتمال زیاد اولین فروش این خودرو در نمایندگی های استرالیا آغاز خواهد شد.این خودرو بر روی پلت فرم MQB ساخته خواهد شد،همان پلت فرمی که فلوکس واگن و البته نسل های جدید آئودی A3 بر روی آن مانور های زیادی داده اند.

2017 seat ibiza New SEAT Ibiza 004 - معرفی سئات ایبیزا مدل 2017 (Seat Ibiza)

سئات ایبیزا در مدل جدیدش ۸۷ میلی متر گسترده تر و در بحث ارتفاع نیز ۲ میلی متر کوتاه تر شده است.در کنار این تغییر سایز ها باید به افزایش ۶۰ میلی متری طول این خودرو اشاره کرد که نشان می دهد با یک خودروی بزرگتر با فضای داخلی بیشتر روبرو هستید.

2017 seat ibiza New SEAT Ibiza 003 - معرفی سئات ایبیزا مدل 2017 (Seat Ibiza)

نسل جدید سئات ایبیزا را باید نسل پنجم از آن دانست که دارای طراحی جدید بخصوص در بخش های سپر جلو و عقب و همچنین طراحی چراغ های مه شکن و چراغ های جلو و عقب  است.جلو پنجره نیز بروز سانی شده است.

2017 seat ibiza New SEAT Ibiza 008 - معرفی سئات ایبیزا مدل 2017 (Seat Ibiza)

این خودرو دارای نسل جدید کروز کنترل ،کی لس و استارت با دکمه،سیستم کمک پارک،دوربین عقب و جلو و اضافه شدن یک صفجه نمایش ۸ اینچ مجهز به اپل کار پلی و اندروید اتو است.

2017 seat ibiza New SEAT Ibiza 009 - معرفی سئات ایبیزا مدل 2017 (Seat Ibiza)

در زیر کاپوت سئات ایبیزا مدل ۲۰۱۷ شما دارای طیف وسیعی از موتور از جمله بنزننی و دیزلی هستید که بعضی ها نیز به توربو شارژر مجهز هستند.موتور اول این خودرو از نوع ۱.۵ لیتر EVO TSI است که بنزینی است و می تواند ۱۱۰ کیلوات نیرو تولید کند.

2017 seat ibiza New SEAT Ibiza 001 - معرفی سئات ایبیزا مدل 2017 (Seat Ibiza)

موتور دوم برای این خودرو ازنوع ۱.۰ لیتر TSI با توربو شارژر است که می تواند ۸۵ کیلوات نیرو تولید کند.در آخر هم یک موتور دیزلی مخصوص به بازار های اروپایی در دسترس است که با داشتن حجمی معادل ۱.۶ لیتر از نوع TDI در حدود ۷۰ کیلوات نیرو تولید می کند.

همه مدل های به گیربکس ۵ سرعته دستی یا ۶ سرعته اتوماتیک با کلاچ دوگانه DSG مجهز هستند .این شرکت فروش بیش از ۵.۴ میلیون عدد از این خودرو را پیش بینی کرده است.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.