معرفی سوبارو لگاسی مدل 2018 (Subaru Legacy)

سوبارو لگاسی خودرویی با بروز رسانی های ظاهری در داخل و بیرون که علاوه بر طراحی جدید به تعداد زیادی آپشن ایمنی و فناوری مجهز شده است.خودرویی سدان با آخرین طراحی های مد روز که شما یم توانید آن را از نزدیک در نمایشگاه فوریه در شهر شیکاگو مشاهده کنید.

2018 subaru legacy refresh 1 - معرفی سوبارو لگاسی مدل 2018 (Subaru Legacy)

فیس جلوی جدید با خطوطی نرم در سر تا سر بدنه نمای جدید این خودرو را بروز کرده.جلو پنجره جدید است و در کنار آن چراغ های جدید جلو و مه شکن از جنس ال ای دی قرار دارد،این بروز رسانی ها اما در بخش پشتی کمی کمتر است و مهم ترین آن ها شامل درب صندوق جدید،چراغ های باز طراحی شده و اگزوز جدید است.

کابین خودروی سوبارو لگاسی بر خلاف مدل های قبلی سعی شده تا از مواد بسیار با کیفیت تر استفاده شود ،علاوه بر آن موادی به عنوان عایق صدا در بدنه بکار رفته است که مسلما به شما یک کابین آرام را هدیه می کند.خودرو به یک صفحه نمایش جئیئ ۶.۵ اینچی مجهز شده است.

2018 subaru legacy refresh 5 - معرفی سوبارو لگاسی مدل 2018 (Subaru Legacy)

در زیر کاپوت سوبارو لگاسی مدل ۲۰۱۸ از یک موتور ۲۵۰۰ سی سی با خروجی قدرت ۱۷۵ اسب بخار و گشتاور ۲۳۶ نیوتن بر متر استفاده شده که مشتریانی که به قدرت بیشتر نیاز دارند می تواند موتور قوی تر ۳۶۰۰ سی سی را سفارش دهند که دارای خروجی ۲۵۶ اسب بخار و ۳۳۵ نیوتن بر متر است و در هر دو مدل توسط یک گیربکس CVT نیرو را به چهار چرخ منتقل می کنند.

2018 subaru legacy refresh - معرفی سوبارو لگاسی مدل 2018 (Subaru Legacy)

سیستم کنترل میرایی این خودرو از یک کمک فنر با تنظیم نیروی برقی استفاده می کند که در کنار امکاناتی نظیر کنترل فشار باد تایر و فرمان برقی یک خودرو در سطح مدرن و امروزی خواهد بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.