بررسی تخصصی تویوتا هایس مدل 2017 (Toyota Hiace review)

تویوتا هایس را در منطقه خوزستان با آن گرمای سخت همه بخوبی می شناسند.ونی زیبا با صدای موتور کم که کمک شایانی به مردم سخت کوش جنوب می کند.چه از نظر آلودگی کم و چه از نظر سیستم کولری مناسب با گرمای این منطقه.علاوه بر اینکه بخوبی توانسته در ناوگان حمل نقل شرکت های مختلف جای خود را باز کند.

تویوتا هایس سقف کوتاه 1 - بررسی تخصصی تویوتا هایس مدل 2017 (Toyota Hiace review)

ون تویوتا هایس مدل ۲۰۱۷ دارای موتور بنزینی عالی و کم صدا ۲۶۹۴ سی سی است موتوری ۴ سیلندر و ۱۶ سوپاپ که می تواند قدرتی معادل ۱۴۹ اسب بخار و گشتاوری معادل ۲۴۱ نیوتن بر متر به چرخ های جلو منتقل کند.

ون تویوتا هایس سقف بلند 1 - بررسی تخصصی تویوتا هایس مدل 2017 (Toyota Hiace review)

این ون دارای گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک است پس راننده بخوبی می تواند به وظیفه خود بدون در دستر های مدوام تعویض دنده به شیوه سنتی عمل کند و کمتر دچار آسیب های عضلانی در ناحیه کمر  و زانو شود،چیزی که اکثر راننده ها با آن روبرو می شوند.

تویوتا هایس سقف کوتاه 2 - بررسی تخصصی تویوتا هایس مدل 2017 (Toyota Hiace review)

تویوتا هایس از نظر ابعادی به ترتیب دارای ابعاد طول ۵۳۸۰ میلی‌متر، عرض ۱۸۸۰ میلی‌‎متر ، ارتفاع ۲۲۸۵، میلی‌‎متر و همچنین  وزن خالص ۲۰۷۵ کیلوگرم است  و از فاصله بین دو محور  ۳۱۱۰ میلی‌متر بهرمند است.این ون می تواند در مدل های روف خود ۱۵ نفر و ۱۶ نفر را جابخ جا کند.

تویوتا هایس سقف کوتاه 3 - بررسی تخصصی تویوتا هایس مدل 2017 (Toyota Hiace review)

این ون با مشخصات موتور و گیربکس گفته شده دارای شتاب ۰ تا ۱۰۰ نزدیک به ۱۷ ثانیه است و می تواند به بیشترین سرعت ۱۸۰ کیلومتر در ساعت دست یابد که برای یک ون مناسب و معقول است.مصرف این ون در حدود ۱۱ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است.تویوتا هایس دارای ترمز جلوی دیسکی  و عقب کاسه ای است که به سیستم ضد قفل ترمز ABS , EBD مجهز شده اند.

تویوتا هایس سقف کوتاه 6 - بررسی تخصصی تویوتا هایس مدل 2017 (Toyota Hiace review)

چراغ های جلوی خودرو از نوع ال ای دی با مه شکن در سپر جلو هستند ،سایر چراغ های که می توانیم به آنها اشاره داشته باشیم شامل چراغ های ترمز در عقب،چراغ مه شمن در عقب  و چراغ های مخصوص به پارک هستند.

تویوتا هایس سقف کوتاه 8 - بررسی تخصصی تویوتا هایس مدل 2017 (Toyota Hiace review)

در داخل کابین ون تویوتا هایس اولین مورد که باید اشاره کنیم محل قرار گیری فرمان  است که در سمت چپ می باشد .این خودرو دارای دو ایربک است و برای راننده و کمک دارای سیستم گرمکن صندلی است .شیشه بالابر ها از نوع برقی ودارای سیستم دزدگیر و قفل مرکزی می باشد.نکته مثبت دیگر قابلیت تنظیم برقی آینه ها است که بخوبی می تواند راننده را در کنترل هر چه بهتر خودرو یاری دهد.

ون تویوتا هایس سقف بلند 6 - بررسی تخصصی تویوتا هایس مدل 2017 (Toyota Hiace review)

ون تویوتا هایس دارای مانیتور جلو با پخش USB خور ،سیستم اتوپارک و شیشه های سولار ، پنجره های عقب به صورت ریلی و کشویی ،آینه الکترو کرومیک برای دید در شب ، آینه های خارجی الکترو کرومیک برقی ،کی لس ، سیستم تهویه مطبوع ، سیستم کنترل کیفیت هوا ، سیستم تهویه مطبوع برای صندلی ها و سرنشینان عقب از نوع دستی و سنسور و دوربین دید عقب است.

گالری تصاویر تویوتا هایس سقف کوتاه

گالری تصاویر تویوتا هایس سقف بلند

 

5 نظرات
  1. حسین می گوید

    سلام علیکم
    قیمت تویوتاهایس ….

  2. حمزه می گوید

    سلام ایا کسی از مدل ۲۰۱۷ این ماشین داخل ایران خریداری تونسته بکنه و‌کسی مایل به فروش هست؟

  3. مهرداد می گوید

    قیمت تویوتا هایس

  4. 1 می گوید

    هایسن اروند

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.