معرفی نیسان تیتان کینگ کابین مدل 2017 (Nissan Titan King Cab)

نیسان نشان داد مدل های جدید تیتان و تیتان XD و نیسان تیتان کینگ کابین خودرو هایی مدرن و بروز هستند که با طراحی نوآورانه می خواهند اولین در جهان باشند.نیسان تیتان کینگ کابین وانت پیکابی که از طراحی خاص یعنی باز شدن درب های عقب در جهت مخالف درب جلو بهره می برد و فیس و بدنه آن کاملا بروز و جدید می باشد.

Nissan Titan King Cab 2017 800 09 - معرفی نیسان تیتان کینگ کابین مدل 2017 (Nissan Titan King Cab)

نیسان تیتان کینگ کابین دارای سه پیکربندی بدنه است که سه طول بدنه مختلف را دارا می باشد و همچنین دارای طیف وسیعی از سطوح های مختلف آپشن است.

Nissan Titan King Cab 2017 800 06 - معرفی نیسان تیتان کینگ کابین مدل 2017 (Nissan Titan King Cab)

نیسان تیتان کینگ کابین دارای موتور بنزینی ۵.۶ لیتری ۸ سیلندر از نوع Endurance  است که می تواند ۳۹۰ اسب بخار  نیرو تولید کند و توسط گیربکس ۷ سرعت خودکار بسته به مدل  ۴X4 و ۴×۲ به چرخ ها منتقل می شود.نیسان تیتان کینگ کابین دارای حداکثر ظرفیت بکسل  ۹۴۲۰ پوند و حداکثر ظرفیت حمل بار ۱۶۴۰ پوند است.

Nissan Titan King Cab 2017 800 03 - معرفی نیسان تیتان کینگ کابین مدل 2017 (Nissan Titan King Cab)

البته این شرکت موتور دوم دیزلی توربو دیزل با قدرت ۵.۰ لیتر  و ۸ سیلندر در دسترس قرار داده است که دارای خروجی ۳۱۰ اسب بخار و ۵۵۵ پوند فوت گشتاور است که به گیربکس ۶ سرعته Aisin A466ND اتوماتیک مجهز است و می تواند  ۱۲،۵۱۰ پوند وزن را بکسل و حداکثر ظرفیت ۲۷۱۰ پوند بار حمل کند.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.