معرفی پاگانی هوایرا رودستر مدل 2017 (Pagani Huayra Roadster)

پاگانی هوایرا رودستر ترکیبی از هنر و علم است که از اصول اولیه و فلسفه مخصوص به خود در طراحی است .بردنه ای بروز شده و زیبا که اینبار با تایپ روداستر وارد بازار خواهد شد.

پاگانی هوایرا رودستر 6 1 - معرفی پاگانی هوایرا رودستر مدل 2017 (Pagani Huayra Roadster)

بدنه از جنس فیبر کربن است که با کاهش وزن از ۱۳۸۰ به ۱۲۸۰ کیلوگرم سبب افزایش راندمان و شتاب خودرو نیز شده است البته طبق گفته های رسمی از این شرکت برای اولین بار شاسی خودرو از ترکیب فلز تیتانیوم و فولاد ساخته شده است که به دلیل وزن کمتر این فلز نمی توان از تاثیر آن در این کاهش وزن چشم پوشی کرد.

پاگانی هوایرا رودستر 4 1 - معرفی پاگانی هوایرا رودستر مدل 2017 (Pagani Huayra Roadster)

.موتور ۶۰۰۰ سی سی  و ۱۲ سیلندر با قدرت تولید ۷۸۹ اسب بخار و گشتاور ۱۰۰۰ نیوتن بر متر است که در نسل قبل این خودرو دارای قدرت ۷۱۰ اسبب بخار بود.پاگانی هوایرا رودستر دارای گیربکس هفت سرعته اتوماتیک  با شیفت دستی در پشت هندویل فرمان است .در مورد شتاب و تاپ اسپید خودرو هنوز صحبتی به عمل نیامده .

پاگانی هوایرا رودستر 2 1 - معرفی پاگانی هوایرا رودستر مدل 2017 (Pagani Huayra Roadster)

این خودرو در طراحی بیرونی دارای بروز رسانی های جدید از جمله استفاده از جلو پنجره جدید است که با ورودی های هوایی روی رادیاتور وسپر  و چراغ های خاص پروژکتوری نمای سرعت و حجومی به این خودرو داده است.

پاگانی هوایرا رودستر 9 1 - معرفی پاگانی هوایرا رودستر مدل 2017 (Pagani Huayra Roadster)

در زیر سپر جلو بخوبی می توانید اضافه شدن یک باله برای افزایش قدرت ایرودینامیک خودرو را مشاهده کنید.دیفیوزر و بسیاری از قسمت های دیگر خودرو بروز شده که در تصویر می توانید مشاهده کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.