کانسپت سانگ یانگ XAVL مدل 2020 (SsangYong XAVL Concept)

نسخه مفهومی خودروی سانگ یانگ XAVL  یک چشم انداز جدید برای خودرو های دسته SUV است که در نمایشگاه خودرو در ژنو در سوئیس رونمایی شد.شرکت سانگ یانگ به عنوان قدیمی ترین نام تجاری تولید کننده SUV و وسایل نقلیه ۴×۴ در کره است و وظیفه خود را در توسعه محصول جدید در این بخش دانسته که من با توجه به نوع طراحی نسل آینده خودروهای این شرکت به آینده سانگ یانگ خوشبین هستم.

SsangYong XAVL Concept 2017 1024 01 - کانسپت سانگ یانگ XAVL مدل 2020 (SsangYong XAVL Concept)

گویا شرکت سانگ یانگ احساس می کند باید خودرویی ما بین کوراندو و رکستون داشته باشد از این رو اقدام به تولید سانگ یانگ XAVL کرده است ، خودرویی که در سال ۲۰۲۰ به بازار خواهد آمد.

SsangYong XAVL Concept 2017 1024 07 - کانسپت سانگ یانگ XAVL مدل 2020 (SsangYong XAVL Concept)

XAVL را در اصل باید نسخه کاملتر از مدل  XAV بدانیم که در نمایشگاه خودرو فرانکفورت در سال ۲۰۱۵ رونمایی شد ،این خودرو دارای موتور بنزینی و دیزلی می باشد. موتور بنزینی ۱.۵ لیتر و دیزلی ۱.۶ لیتر که به گیربکس ۶ سرعته و سیستم ۲WD مجهز می باشند.

SsangYong XAVL Concept 2017 1024 0a - کانسپت سانگ یانگ XAVL مدل 2020 (SsangYong XAVL Concept)
سانگ یانگ XAVL

سانگ یانگ XAVL دارای صندلی های سه ردیفه با ترتیب دو-سه-دو می باشد و ردیف های دون از نوع کشویی نیز هستند.این ترتیب صندلی یک خودرو با فضای زیاد ایجاد می کند و یک محیط راحت برای راننده و سرنشینان است.

SsangYong XAVL Concept 2017 1024 03 - کانسپت سانگ یانگ XAVL مدل 2020 (SsangYong XAVL Concept)

سانگ یانگ XAVL دارای امکانات رفاهی و امنی متعدد می باشد که باید به داشتن کیسه هوای جلو،زانویی و پرده ای در آن اشاره داشت. سیستم های کمکی جدید همانند سیستم پیشرفته ترمز اضطراری ، هشدار تغییر لین ،نور بالای اتوماتیک، تشخیص نقطه کور و هشدار دنده عقب از جمله امکانات ایمنی استاندارد این خودرو هستند.

SsangYong XAVL Concept 2017 1024 07 - کانسپت سانگ یانگ XAVL مدل 2020 (SsangYong XAVL Concept)

در بخش رفاهی نیز مجهز به سیستم پارک هوشمند ،صفحه نمایش ۱۰.۲۵ اینچی، Wi-Fi ،سیستم گرمایش، تهویه و تهویه مطبوع خودرو و سیستم سرگرمی بروز می باشد.

SsangYong XAVL Concept 2017 1024 0b - کانسپت سانگ یانگ XAVL مدل 2020 (SsangYong XAVL Concept)

طول، عرض و ارتفاع XAVL به ترتیب به ۴۶۳۰، ۱۸۶۶ و ۱۶۴۰ میلی‌متر می‌رسد. فاصله‌ی بین دو محور جلو و عقب خودرو نیز ۲۷۷۵ میلی‌متر است.

 

گالری تصاویر سانگ یانگ XAVL

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.