استون مارتین راپید AMR مدل 2018 در نمایشگاه ژنو (Aston Martin Rapide AMR)

استون مارتین راپید AMR را با اطمینان می توانیم بگوییم از جمله خودرو هایی در نمایشگاه ژنو بود که همگان خیره به خود می کرد.علاوه بر  یدک کشیدن نامی پر اعتبار همانند استون مارتین این خودرو دارای طراحی و مشخصات فنی خیر کنننده بود.

Aston Martin Rapide AMR 2018 1024 01 - استون مارتین راپید AMR مدل 2018 در نمایشگاه ژنو  (Aston Martin Rapide AMR)

 از ویژگی های بارزاستون مارتین راپید AMR  استفاده از سیستم چهار خروجی اگزوز جدید متناسب برای استفاده در موتور  ۶.۰ لیتری با تنفس طبیعی بود. موتور با ۱۲ سیلندر و دارا بودن قدرت ۵۹۲ اسب بخار می تواند بیشترین سرعت ۳۴۰ کیلومتر در ساعت را تولید کند تا  سریع ترین و هیجان انگیز ترین چهار درب جان نام بگیرد.

Aston Martin Rapide AMR 2018 1024 03 - استون مارتین راپید AMR مدل 2018 در نمایشگاه ژنو  (Aston Martin Rapide AMR)

طراحی استون مارتین راپید AMR خاص است و دارای رینگ های اسپرت شیگ ۲۱ اینچی است ،در روی خودرو از باتدا تا انتها یک خط سبز فسفری کشیده شده که نمای خودرو را به سادگی و به خوبی به اسپرت شدن میل می دهد.در بخش داخلی خودرو دارای صندلی های حرفه ی با چرم آلکانترا م باشد و همچنین از داشبوردی با جنس فیبر کربن بهره می برد.این خودرو از استقبال خوب در نمایشگاه و البته رسانه ها  برخوردار بود که احتمال می دهند قیمت آن بیش از ۲۰۰.۰۰۰ دلار باشد.در انتهای مطلب از شما کاربران اروند پلاک می خواهیم تا با ما در نمایشگاه خودرو ژنو همراه باشند.

Aston Martin Rapide AMR 2018 1024 0c - استون مارتین راپید AMR مدل 2018 در نمایشگاه ژنو  (Aston Martin Rapide AMR)
استون مارتین راپید AMR

گالری تصاویر استون مارتین راپید AMR مدل ۲۰۱۸

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.