کانسپت شورولت کامارو با تجهیزات پیشرفته برای پیست

شورولت از نسخه‌ی کانسپت کامارو که تجهیزاتی پیشرفته برای عملکرد بهتر در پیست دارد، رونمایی کرد.

کانسپت شورولت کامارو برای پیست، مخصوص آن دسته از افرادی است که خودرویی با عملکرد بالا برای پیست و همچنین کوپه‌ی اسپرت و سریعی برای استفاده‌ی روزمره نیاز دارند. کانسپت شورولت کامارو برای پیست، با حضور در نمایشگاه خودروی ژنو ۲۰۱۷، سعی دارد تا توجهات را به خود جلب کند.

حذف شرط CHEVROLET CAMARO SPORT CHEVROLET CAMARO SPORT 6 - کانسپت شورولت کامارو با تجهیزات پیشرفته برای پیست

کامارو کانسپت پیست، از تجهیزات بهینه و پیشرفته‌ی شورولت پرفورمانس استفاده می‌کند که فقط در ایالات متحده قابل سفارش است و قبلاْ شاهد استفاده از این امکانات در کامارو ZL1 1LE بودیم؛ در آینده‌ای نزدیک، شاهد عرضه‌ی این تجهیزات در اروپا خواهیم بود. قوای محرکه‌ی این کامارو، پیشرانه‌ی ۶.۲ لیتری ۸ سیلندر با آرایش خورجینی است که توان خروجی آن ۴۴۶ اسب‌بخار و ۶۱۷ نیوتن‌متر است. این پیشرانه به جعبه‌دنده‌ی ۸ سرعته‌ی خودکار متصل است که مجهز به پدال‌های تعویض دنده در پشت غربیلک فرمان است. شورولت، هنوز اطلاعاتی از عملکرد این خودرو منتشر نکرده است.

تجهیزات جذابی در خودروی عضلانی جدید شورولت به کار رفته است. برخی از تجهیزاتی که می‌توان به آن‌ها اشاره کرد، سیستم تعلیق مغناطیسی که ارتفاع خودرو را ۳ سانتی‌متر کاهش داده است، دیفرانسیل الکترونیکی لغزش محدود که به گفته‌‌ی شورولت یکی از برترین دیفرانسیل‌ها در این کلاس است، سیستم اگزوز دو حالته و ترمزهای برمبو با عملکرد بالا، سایر امکاناتی است که در این کانسپت مورد استفاده قرار گرفته است.

حذف شرط CHEVROLET CAMARO SPORT CHEVROLET CAMARO SPORT 5 - کانسپت شورولت کامارو با تجهیزات پیشرفته برای پیست

تشخیص «کامارو کانسپت پیست»، بسیار ساده است، رنگ این خودرو سبز ساتن است و روی کاپوت این نسخه شاهد رنگ‌آمیزی مشکی براق در قسمت ورودی‌های هوا (هود) هستیم. این خطوط در سقف نیز قابل مشاهده است و همگی به صورت اختصاصی فقط در این نسخه موجود است. همچنین شاهد ارتقاء اسپلیتر سپر جلو، رکاب‌های جانبی، دیفیوزر سپر عقب و باله‌ی عقب ۳ تکه هستیم. علاوه بر این، لوگوی مشکی رنگ شورولت، چراغ‌های عقب دودی و رینگ‌های اسپرت آلومینیومی به رنگ مشکی براق که مزین به لاستیک‌هایی با سایز ۲۸۵/۳۰ در جلو و ۳۰۵/۳۰  در عقب است، در این نسخه خودنمایی می‌کند.

مهندسین شورولت تغییراتی را نیز در کابین خودرو اعمال کرده‌اند؛ در کابین این کامارو صندلی‌های ریکارو، غربیلک فرمان D شکل با روکش جیر، تکیه‌گاه زانو و آرنج با روکش جیر، پدال‌های آلومینیومی و روکش سقف سفارشی استفاده شده است.

منبع CARSCOOPS

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.