بررسی فولکس واگن تیگوان مدل 2018 (volkswagen tiguan )

فولکس واگن تیگوان رونمایی شده در این نمایشگاه گرچه با مدل ۲۰۱۸ یاد شده اما بر اساس آخرین فیس لیفت از نسل دوم این خودرو در سال ۲۰۱۷ است و در بخش فنی و امکانات بروز شده است.البته از نظر ابعاد این خودرو کشیده تر نیز شده است .

volkswagen tiguan 2018 8 - بررسی فولکس واگن تیگوان مدل 2018 (volkswagen tiguan )

فولکس واگن تیگوان مدل ۲۰۱۸ دارای فضای کابین بیشتر و در نتیجه بر خوردار از ۷ صندلی برای سرنشین هاست که همانگونه که اشاره کردیم این بدلیل افزایش سایز خودرو به میزان ۱۱۲ میلی متر است.

volkswagen tiguan 2018 1 - بررسی فولکس واگن تیگوان مدل 2018 (volkswagen tiguan )

در بخش طراحی نیز فولکس واگن تیگوان دارای سپر عقب بروز شده و باز طراحی شده است،علاوه بر آن اگزوز ها از مدل معمولی به شکل دو خروجی در آمده و در زیر سپر یک دیفیوزر قرار دارد.

volkswagen tiguan 2018 1 - بررسی فولکس واگن تیگوان مدل 2018 (volkswagen tiguan )

موتور استفاده شده در خودروی فولکس واگن تیگوان جدید از نوع های موتور بنزینی با چهار سیلندر  و موتور دیزلی با ۶ سیلندر است و بسته به مدل خریداری شده می توانند از سیستم انتقال ۴ MOTION یا AWD  استفاده کنند.موتور ۲۰۰۰ سی سی آن می تواند خروجی ۱۸۵ اسب بخار و گشتاور ۳۰۰ نیوتن بر متر را تولید کند.گیربکس متصل به هر دو مدل از نوع ۸ سرعته اتوماتیک است.

volkswagen tiguan 2018 2 - بررسی فولکس واگن تیگوان مدل 2018 (volkswagen tiguan )

در اتاق فولکس واگن تیگوان صندلی ها ردیف دوم از نوع کشویی هستند تا براحنی به ردیف سوم از صندلی ها دسترسی داشته باشید.

volkswagen tiguan 2018 7 - بررسی فولکس واگن تیگوان مدل 2018 (volkswagen tiguan )

این خودرو دارای امکانات ایمنی نظیر کروز کنترل هوشمند،ایست و حرکت به صورت کاملا اتوماتیک ،ترمز پیش گیرنده از برخورد ،تشخیص نقطه کور ،تشخیص عابر پیاده ، و کمک به حرکت در بین خطوط است.

volkswagen tiguan 2018 4 - بررسی فولکس واگن تیگوان مدل 2018 (volkswagen tiguan )

در بحص امکانات رفاهی نیز فولکس واگن تیگوان  دارای سیستم اندروید اتو ،اپل کارپلی،سانروف پانوراما،صندوق پران برقی  و بسیاری دیگر از امکانات است.

گالری تصاویر فولکس واگن تیگوان مدل ۲۰۱۸

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.