سوبارو کراسترک 2018 معرفی شد

اگر به دنبال خودروی واگن کشیده‌ای هستید که قدم به دنیای کراس‌اوور‌ها گذاشته‌اند، سوبارو کراسترک ۲۰۱۸ یکی گزینه‌ای ایده‌آل است.

کراس‌اوور سوبارو کراسترک (Crosstrek) که از پلتفرم ایمپرزا استفاده می‌کند، توانست در سال گذشته ۹۵٬۰۰۰ دستگاه از کل فروش ۶۱۵٬۰۰۰ دستگاه به فروش رفته‌ی شرکت سوبارو را از آن خود کند.

کراسترک ۲۰۱۸ ظاهر خود را از نسل جدید ایمپرزا به ارث برده است؛ فاصله‌ی بین دو محور این خودرو کمی بیشتر از ایمپرزا است اما فاصله‌ی اوورهنگ (فاصله‌ی محور جلو تا سپر جلو و فاصله‌ی محور عقب تا سپر عقب) آن کاهش یافته است. درحالی‌که با این دو تغییر طول خودرو تغییر زیادی نکرده اما اکنون فضای کابین بیشتر شده است.

SUBARU 3 - سوبارو کراسترک 2018 معرفی شد

اوورهنگ کوتاه‌تر باعث افزایش کارایی کراسترک ۲۰۱۸ در مناطق شهری می‌شود. سوبارو در طراحی و مهندسی کابین این خودرو از ایمپرزا الهام گرفته است. نمایشگری ۸ اینچی مجهز به سیستم اطلاعات-سرگرمی است که از Apple Pay نیز پشتیبانی می‌کند، قابل‌ذکر است که مواد اولیه استفاده‌ شده در کابین کراس‌اوور جدید سوبارو نیز نسبت به ایمپرزا بهتر شده است.

SUBARU 4 - سوبارو کراسترک 2018 معرفی شد

توان خروجی پیشرانه‌ی کراسترک ۲۰۱۸  از ۱۴۸ به ۱۵۴ اسب بخار تغییر کرده است. این پیشرانه‌ی چهار سیلندر ۲ لیتری خطی، برای انتقال توان خود از جعبه‌دنده‌ی خودرکار CVT استفاده می‌کند و به صورت استاندارد نیز توان به تمامی چهار چرخ منتقل می‌شود. سوبارو اعلام کرده است که برخلاف تغییراتی که در کراسترک صورت گرفته، تجربه‌ی رانندگی با این خودرو آرام‌تر از سدان اسپرت ایمپرزا است و راحتی سرنشینان از اولویت‌های مهندسان این شرکت در طراحی این خودرو بوده است.

SUBARU 1 - سوبارو کراسترک 2018 معرفی شد

پس‌از این که ایمپرزا در آزمایش‌های تصادف موسسه‌ی ایمنی بزرگراه‌های آمریکاه توانست نمره‌ی بسیار خوبی را کسب کند، جای هیچ شکی نیست که خودروی جدید سوبارو نیز با توجه به استفاده از مجموعه‌ی ایمنی پیشرفته‌ی EyeSight بتواند عملکرد ایده‌آلی از خود به نمایش بگذارد. EyeSight‌ مجموعه‌ای از سیستم‌های ایمنی فعال و نیمه فعال اعم از سیستم ترمز خودکار، بررسی ترافیک پشت خودرو، تنظیم خودکار زاویه‌ی چراغ‌های جلو و حفظ خودرو در مسیر است و کراسترک با توجه به تجهیز به آن به صورت استاندارد، انتظار می‌رود تا در آزمون‌های IIHS همان نمره‌ای را کسب کند که ایمپرزا موفق به دریافت آن شده است.

نظر شما در ارتباط خودروی جدید سوبارو  چیست؟

منبع MOTORAUTHORITY

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.