بیوک رگال واگن و هاچ‌بک به جای نسخه سدان

بیوک مدل رگال سدان خود را با یک نسخه ۵ درب هاچ‌بک و همین‌طور، یک استیشن واگن جایگزین خواهد کرد؛ موضوعی که بیش از هر چیز، نشان‌دهنده نزول جایگاه سدان‌ها نزد خریداران امریکایی است.

Buick Regal 18 1 538x302 - بیوک رگال واگن و هاچ‌بک به جای نسخه سدان

سری جدید رگال برای بازار ایالات متحده، شامل نسخه‌هایی از اوپل اینسیگنیا گرند اسپورت هاچ‌بک و اسپورتس تورِر واگن می‌شود که نشان  بیوک بر روی آنها قرار گرفته است. بیوک رگال واگن، بازگشت دوباره برند به این کلاس خودرویی، از زمان میانه‌های دهه ۱۹۹۰ میلادی، یعنی زمانی که تولید «سنتیوری» و «رودمستر» متوقف شد، محسوب می‌شود.

2017 opel insignia sports tourer 03 538x303 - بیوک رگال واگن و هاچ‌بک به جای نسخه سدان

در همین حال، یک مدل جدید از رگال سدان، قرار است که در چین از راه برسد و البته مقصدی چون «ایالات متحده» برای آن درنظر گرفته نشده است. تصمیم بر کنار گذاشتن سدان، به دنبال این موضوع گرفته شده که در ۲ سال گذشته، فروش سدان‌های متوسط در امریکا با کاهش روبرو بوده است. البته این در حالی است که فروش رگال در سال گذشته در امریکا، رشد ۱.۷ درصدی داشته است.

2015 buick regal gs rear right view 526x349 - بیوک رگال واگن و هاچ‌بک به جای نسخه سدان

معرفی بیوک رگال ۲۰۱۸ برای بازار ایالات متحده، برای ۴ آوریل سال جاری میلادی در مرکز فنی «وارِن» جنرال‌موتورز در حومه دیترویت برنامه‌ریزی شده است. سپس در هفته بعد از آن، شاهد رونمایی این خودرو در نمایشگاه اتومبیل نیویورک در کنار بیوک انکلیو ۲۰۱۸ خواهیم بود.

2018 Buick Regal Rendering Rear 538x359 - بیوک رگال واگن و هاچ‌بک به جای نسخه سدان

بیوک می‌خواهد که تولید رگال در اونتاریوی کانادا، درسال جاری میلادی پایان دهد و مدل‌های رگال بازار ایالات متحده احتمالاً توسط اوپل در آلمان ساخته شوند. امّا بعد از این نسل جدید، اوپل دیگر «رِگال» نمی‌سازد؛ چرا که جنرال‌موتورز اوپل و واکسهال را به گروه خودروساز فرانسوی PSA با قیمت ۲.۳ میلیارد دلار فروخته است.

2018 Buick Regal spy photos 102 538x329 - بیوک رگال واگن و هاچ‌بک به جای نسخه سدان

بیوک رگال واگن و هاچ‌بک

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.