10 خودروی برتر کلاسیک در اینستاگرام

اگر همیشه به دنبال محبوب‌ترین خودروهای کلاسیک در رسانه‌های اجتماعی بوده‌اید پس این نوشته یک ایده‌ی بسیار خوب از محبوبیت این دسته از خودروها در اینستاگرام را به شما ارائه می‌کند. (خودروی برتر کلاسیک)

این مطالعه روی بیش از ۱۹۸ هزار پست اینستاگرام صورت گرفته و در آن به دنبال هشتگ های #ClassicCar و  #CarShow بوده‌اند تا ببینند که کدام خودرو بیش از همه موردتوجه بوده است.

study most popular classic cars 5 538x890 - 10 خودروی برتر کلاسیک در اینستاگرام

در بحث هشتگ خودروی کلاسیک موستانگ بالاتر از هر خودروی دیگری بوده و پس از آن مدل‌های کوروت، کامارو، GTO، بل ایر، ایمپالا، Chevelle، نووا و چارجر قرار گرفته‌اند. همان‌گونه که می‌بینید تنها سه مدل از خودروهای یاد شده به فرم کلاسیک خود وجود دارند و ایمپالا و چارجر نیز از خودروهایی کوپه به سدان تبدیل شده‌اند.

study most popular classic cars 3 538x774 - 10 خودروی برتر کلاسیک در اینستاگرام

اما در بخش “بیشترین لایک” رتبه‌بندی‌ها کمی متفاوت است. در این بخش پونتیاک گرند پری با میزان لایک متوسط ۵۴۵ اولین رتبه را داشته و پس از آن نیز چارجر، کامارو و موستانگ قرار دارند. میزان لایک های متوسط چارجر ۳۸۱ عدد بوده است.

دیگر آمار جالب توجه به محبوب‌ترین مدل‌های سال در بین کاربران اینستاگرام توجه داشته است. اینجا می‌بینیم که مدل‌های نمادین دهه‌ی ۱۹۵۰ بیشترین منشن را داشته و پس از آن نیز خودروهای دهه‌ی ۷۰ و ۶۰ قرار گرفته‌اند. محبوب‌ترین خودروهای دهه‌ی ۵۰ میلادی دربردارنده‌ی شورولت کوروت ۱۹۵۳، ایمپالا و نسل دوم شورولت بل ایر هستند.

study most popular classic cars 4 538x474 - 10 خودروی برتر کلاسیک در اینستاگرام

در دهه‌ی ۶۰ میلادی شاهد معرفی موستانگ و چارجر و تبدیل بازار خودروهای آمریکایی از مدل‌هایی اسپورت به عضلانی هستیم. در مطالعه‌ی یاد شده فهمیده شده که چارجر دهه‌ی ۶۰ بیشترین لایک هشتگ های خودروی کلاسیک و نمایش خودرو را به خود اختصاص داده است. مدل‌های شاخص دهه‌ی ۵۰ و ۷۰ میلادی نیز به ترتیب ایمپالا و Chevelle بوده‌اند.

study most popular classic cars 2 538x498 - 10 خودروی برتر کلاسیک در اینستاگرام

در بخش دیگر شاهد ایالت‌هایی هستیم که بیشترین هشتگ #CarShow را داشته‌اند. ۵ ایالت اول این بخش عبارت‌اند از نوادا، کالیفرنیا، فلوریدا، جورجیا و کنتیکت.

study most popular classic cars 1 538x541 - 10 خودروی برتر کلاسیک در اینستاگرام

در نهایت به بخش رنگ‌های محبوب در اینستاگرام اشاره می‌کنیم. شورولت در ۷۳ درصد پست‌ها با رنگ نارنجی، ۶۳ درصد پست‌ها با رنگ طلایی و ۵۲ درصد آن‌ها نیز با رنگ سبز ذکر شده‌اند. از طرف دیگر رنگ‌هایی چون مشکی، آبی، زرد و سفید احتمالاً بیشتر از هر برند دیگر با برند فورد ذکر شده‌اند.

منبع: autonationdrive

خودروی برتر کلاسیک

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.