بی ام و زینورو 60H محصول مشترک شرکت بی ام و و برلیانس (Brilliance-BMW Zinoro 60H)

زینورو ۶۰H خودروی جدید و البته محصول مشترک شرکت های بی ام و و برلیانس است.خودرویی که کی تواند سبب رونق در بازار خودروی چین شود و گویا قرار است در تاریخ مارس ۲۰۱۷ به عنوان یک خودروی پلاگین هیبریدی به فروش برسد.

zinoro 60h 1 - بی ام و زینورو 60H محصول مشترک شرکت بی ام و و برلیانس (Brilliance-BMW Zinoro 60H)

از نظر فاصله ی دو محور بو ابعاد این خودرو بخوبی از بی ام و X1 الهام گرفته شده است و دارای دو موتور است.اولین از نوع توربو ۱.۵ لیتری با ۱۳۶ اسب بخار قدرت و ۲۲۰ نیوتن بر متر گشتاور است و در کنار آن یک موتور الکتریکی با خروجی های ۹۵ اسب بخار و ۱۶۵ نیوتن بر متر قرار دارد.خروجی ترکیبی این دو موتور در حدود ۲۳۱ اسب بخار و ۳۵۸ نیوتن بر متر است.

zinoro 60h 7 - بی ام و زینورو 60H محصول مشترک شرکت بی ام و و برلیانس (Brilliance-BMW Zinoro 60H)

زینورو ۶۰H دارای جلو پنجره با خطوط برجسته موازی و ،سپر های های همرنگ بدنه است.وردوی جلو پنجره دو بخشی و چراغ ها از نوع ال ای دی هستند.در مجموع فیس جلوی خودرو خشن و حجومی است و می تواند انتظارات ظاهر پسندان خودرو را بر آورده کند.

zinoro 60h 2 - بی ام و زینورو 60H محصول مشترک شرکت بی ام و و برلیانس (Brilliance-BMW Zinoro 60H)

زینورو ۶۰H می تواند مجموعا در حالت ترکیبی مسافت ۶۳۰ کیلومتر و در حالت تمام برقی ۶۰ کیلومتر را طی کند.مصرف سوخت آن  ۱.۸ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است و دارای شتاب ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر  ۷.۶ ثانیه است.انتقال نیرو در خودرو از طریق گیربکس شش سرعته اتوماتیک انجام می شود.قیمت زینورو ۶۰H در کشور چین نزدیک به ۳۱۳.۰۰۰ یوان (۴۵.۰۰۰ دلار )  اعلام شده است.

زینورو ۶۰H

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.